♥ Mikaelas Student !!! ♥

Cheezuz vilken tid det har tagit att överföra alla bilder till datorn, och sen att välja "några" som jag vill ha här på bloggen och dela med mig av.

Nu har jag iaf styrt upp det här med Mikaelas Student, där vi var i tisdags.

Först kom Karo och barnen och hämtade upp Mummu, Puua, Jonathan och Vanessa i sin bil, och jag och Nicole och Danilo åkte med Annas och Stefans bil (eller: "Annan auto!" som Danilo säger). Vi åkte till Mikkans skola, Kärrtorps gymnasium och letade rätt på Lasse och gänget, vilket inte var det lättaste, för det var fullproppat med folk överallt, gick knappt att ta sig fram! Som tur hade "vi" tur med vädret, solen sken på oss och det var varmt.
Sen sprang Mikaelas klass ut, och hon var såå lycklig och rörd! Det blev kramkalas och en massa fotograferingar togs, innan Mikaelas gick tillbaka till sin gamla klass och skulle åka flak runtomkring.

Här kommer några bilder:


Mikaela med brorsan Jon

Mikaela med vår morbror Kaitsu (som kommit hit från Finland)

Mikaela med med sin moster Anne och mormor Helmi

Mikkis med sin stolta Pappa

... Med Emma och Felicia

Söta Jon

Danilo & Stefan ville inte ta sig in i folkmassorna.

Mikaela fick HÖGSTA och bästa betyget av hela sin klass! Wow!!!
Helt otroligt bra jobbat, trots allt hon har varit tvungen att gå igenom, och jag hoppas att hon vet hur stolta vi är över henne! En tjej, tonåring så målmedveten och mogen som Mikaela är finns inte. Hon kommer att gå långt, den tjejen, thats for sure! I augusti flyttar hon till USA för att plugga juridik i ett år.

Från gymnasiet åkte vi till deras gårdslokal och fixade inför festen, dit även Andres kom efter jobbet.


Vi bjöds på jätte god mat, bakelser, fika, snackas, tårta, ja allt hade Lasse tänkt på. Det var supermysigt. Barnen lekte utanför och hade skoj, Danilo och Jonathan hittade en bil som dom åkte runt med, och så fanns det även en dagis på gården, där grabbarna hängde på stängslet och jiddrade med barnen som var där inne. "Nejdu!" sa dom hela tiden...

Danilo

Vanessa

Puua (försöker dra in magen???)

Brorsan Stefu

Grabbarna roade sig med att äta nötter. Måååånga många nötter.

Sari & morbror Kaitsu

Mina morbröder :)

Anna och Stefan firar 11 år förlovade nästa vecka :)
Karolina & Mummu

Jag & Andres

Lill-Smurfen Jonathan

Danilo återigen vid bilen...

Nicole

Senare på kvällen dök huvudpersonen Mikaela upp!

Felicia och Emma showade och Vanessa fick agera DJ... fast hon ville gärna mixa låtar under framträdanden!

Var är Jonathan?

Sebastian

Far och son

Danilo äter tårta med sin pappa.
Men som jag skrivit tidigare, så vill han gärna inte dela med sig...

Jonathan

Han åt HELA skålen med jordgubbar!!!

Jag med min systerdotter/Guddotter Felicia

Rutchkana
(
man såg inte av Nicole, Dewin eller Sebastian så mycket under dagen/kvällen, dom lekte ute på gården så fint)


GRATTIS PÅ STUDENTEN KÄRA MIKAELA!!!!
FY FAN VA DU ÄR BRA!


Vi älskar Dig!
TUSEN TACK för allt!


Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Oj så mycket härliga bilder!



Ja planering är inte min starka sida! =P Annars är det bra med oss! Hur har ni det då? =)

2012-06-14 @ 15:47:33
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Mikaela

TUSEN TACK SATU!!!!! Vilka underbara bilder!!!!

2012-06-14 @ 19:58:25
Postat av: Karolina Nordling

Vilka härliga bilder!!!

2012-06-14 @ 20:51:39
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Helena H

Fick tårar när jag läste detta inlägg.

Mikaela verkar vara en riktigt duktig och bra tjej. Gillar bilden på henne o lillebror. :)

Önskar henne stor lycka i framtiden!

Kram från Söderhamn

2012-06-15 @ 00:31:11
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback