Fredag!

Idag blev vi klara med våra morgon grejer tidigt, så vi bestämde oss för att gå ut. Solen sken på klarblåhimmel och det var varmt och skönt. Vi tog med oss sandleksaker och jordgubbar och gick till "syrrans" lekplats här bredvid oss.
Vagnen struntade vi också i. Nicole och Vanessa bakade sandkakor till Vanessas kalas som är imorgon, jag hjälpte till, men snabbt fick jag gå igen, eftersom grabbarna smiter...
 
När jordgubbarna kom fram var dom stilla iaf, och dom åt hela påsen men jordgubbar innan jag hann ens smaka på en enda gubbe!
 
Grabbarna bråkade om vem som skulle gunga... *suck* Häromdagen när moster var barnvakt så var det samma grej, slängde sig när det var dags att turas om, eller sprang iväg, hahah... där testades nog mosters tålamod? Hihi...
 
Mina fina prinsessor
 
 
Efter lunchen idag kom Mummu och hämtade tjejerna hem till sig, dom skulle baka bullar inför Vanessas kalas.
Jag gck och la mig med grabbarna, för en gångs skull vaknade jag före dem! Dom sov i 2 ½ timme (!). Jag vaknade och undrade varför det var så tyst, hehe, är väl inte så van vid det... Jag hann iaf klippa och måla naglarna och fixa lite mellis åt oss innan dom vaknade.
 
Puua ringde för ett tag sen och bjöd oss på middag, dom var på väg till affären med Nukke & Bessa. Jag hoppas att Andres hinner komma hem och att han inte ska jobba en sån lång dag igen. Han jobbar verkligen hårt och gör långa dagar, han förtjänar semester.
 
Danilo snodde min mobil nu, och nu står dom här på mattan och dansar till musik som han hittat fram.
 
Imorgon är det Vanessas kalas, måste hinna med att handla till kalaset och göra tårtor ikväll!
 
Ha en bra fredag!
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej!
Så skönt att det äntligen är varmt och soligt ute=)
Jordgubbar är ju så gott så jag förstår att de tog slut snabbt=)

Albin och Flax trivs jättebra här. När nåt inte blir riktigt som Albin vill så kan han säga att han ska flytta tillbaka till Nävekvarn eller att han vill bo själv med mig igen i lägenheten men annars trivs han jättebra.

Tack!! Va snällt av dig=)
Hans barn är, P är snart 8 och F är 5 år, -07:a som Albin men född i januare och Albin fyller ju i slutet av september.

Haha, Snygga frisyrer grabbarna fick, Albin blev rakad likadant igår=)

Nu ska vi ha lite fredagsmys, Ha en bra kväll och hoppas Vanessa (och ni andra) har roligt på kalaset.
Kram

2012-06-29 @ 19:13:21
URL: http://albinsmamma.devote.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback