Big Brother 2012 FINAL

God söndagskväll !!!
Ikväll är det finalen på Big Brother 2012.
Även fast det är värsta säsongen på Big Brother- ever, så ska man väl ändå kolla på finalen. Denna säsong har vart fullt med barnsliga, mobbande fjantar. Jag har inte alls kollat så mycket denna gången, men idag är det finalen. Måste ju hålla Mummu uppdaterad där i Turkiet.
Det står alltså mellan Hanna J, Amandus och Annika.

I år är nog första året jag inte har nån favorit överhuvudtaget.
Men om jag måste välja mellan dessa tre blir det Hanna J.
Amandus är för dryg och Annika är lite korkad efter allt detta med hur Marcelo behandlar henne.

Vem tycker DU ska vinna Big Brother 2012?


P.S Varför kommer dessa "gömda" länkar upp på vissa ord jag skriver?????
Jag har inte lagt dom dit, heeelp!


Kommentarer
Postat av: Cat - Mamma till Lily!

Ja årets BB är väl inget att hänga i julgranen direkt, riktigt pinsamt faktiskt. Tycker inte det var helt okej att Sipan var med på festen de hade med alla gamla deltagare med tanke på att han inte blev utröstad utan utplockad.. Hm. Hejar nog också på Hanna J i år men har inte kunnat följa så mycket heller, mest sett avsnitt på nätet när jag hunnit :)

2012-06-03 @ 20:43:15
URL: http://catharinabrunfelter.blogg.se/
Postat av: Sanne

Håller fullständigt med dej, även om jag nu har hittat varje dag.. Pinsamt ;)

Men jag tror nog att Hanna J vinner, och det är hon värd, :)

2012-06-03 @ 20:43:39
URL: http://ninna.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback