11.6.2012- Första dagen med nya kameran

Första dagen med min nya kamera. Måste säga att det är en hel vetskap att lära sig om alla funktioner.
Jag har kört med automat, så ställer den sig själv till vilket som passar bäst, så behöver jag inte tänka så mycket på det ;-) Och sen har jag provat med att ta MÅNGA kort direkt efter varanda, det var superskoj! Annars har jag fått vänta jätte länge med min andra kamera, och då har jag ju redan missat det speciella ögonblicket. Min gamla kamera tog kort lite hur och när den själv ville, den ville inte alltid samarbeta med mig.
Nu hoppas jag kunna ta många, många fina kort!

Här kommer mina allra första bilder!

Nicole har vart och handlat glass med Mummu & Emma

Glass time!
Emma & Vanessa

Sebastian & Dewin

Jonathan

Danilo vill helst inte dela sin glass. Inte ens med Puua.
Vad funderar lill-smurfen Jonathan på...?

Puua och Mummu fyllde på poolen, där alla barnen plaskade...

Bessa tar ännu en fika-paus...

Sebastian i buskarna :)


Nicole fick en ny kompis också, det dök upp en flicka utanför Mummu och Puua, nyfiken på allt som pågick.
Nicole har blivit så ramåt, så hon frågade flickan om hon ville leka och så försvann dom ut till sandlådan tillsammans och lekte.

Riktigt mysig dag, hoppas att morgondagen bjuder på lika mycket sol.
Åtminstone att det inte blir regn, inte så skoj att åka flak när man tagit studenten...?


Kommentarer
Postat av: Rockmom

Ser iallafall ut att bli superfina foton :)

2012-06-13 @ 07:00:20
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback