Var med Du också!

Hej kära läsare!
Nu är det bara en vecka kvar innan min allra första tävling i samarbete med Vinylahem avslutas, missa inte chansen att vara med! Läs mitt inlägg om tävlingen här, och var med! ;-)
 
VINYLAHEM
 
Och på söndag avslutas tävlingen om vem som vinner egen designad iPhone skal och en lycklig vinnare får ett presentkort på 300 kr för att designa sina egna klistermärken.
Var med och tävla du också!
Inlägget till den hittar ni här:
 
CASEAPP & STICKERAPP
 
Jag designade det här iPhone skalet till mitt hjärta, vad tycker ni?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Köhler

jättesnyggt ju :)
vad sa han när han fick det

Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback