Tröttis

Jag har längtat efter att kvällen skulle komma, att få lite egentid efter att barnen somnat efter en lååång dag full med bråk, gnäll, barn utan fungerande öron och sist men inte minst- efter en riktigt dålig natt utan bra sömn och illamående som inte fått mig behålla i mig nånting på hela dagen.
Har t om besökt Coops toaletter med huvudet före idag...

Så- .... När kvällen är kommen och man ser fram emot att få kolla på nån bra film med älsklingen, ta fram lite gott, så är man helt slut efter denna långa dag, både psykiskt och fysiskt, så man bara däckar när det blir lungt och tyst i huset.

Hann bara med lite mys med hjärtat sen kom jag och la mig i sängen och kommer nog snart att somna... Va tråkig jag känner mig!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Tröttis säkert...Inlägget kom ut 13 gånger :)

2012-07-27 @ 06:29:02
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Helena H

Tycker verkligen inte du ska känna dit tråkig för att du behöver sova/vila på kvällen när barnen somnat!
Du har ju 4 små barn att ta hand om hela dagarna, hemmet som ska skötas och mår till råga på allt illa o inte får behålla maten....snälla kära söta lilla Satu, du SKA vila när du får chansen!
Hade så otroligt gärna avlastat dig på dagarna så du kunde få vila då med, om jag bara bott närmare.
Skickar massa styrkekramar till dig!
Kram från Järvsö(Söderhamn)

2012-07-27 @ 13:10:14
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback