Blandade bilder...

Bjuder på några bilder från när vi lekte hos Mummu & Puua häromdagen....
 
Danilo hittade en jordgubb i Mummu & Puuas egna jordgubbsland, dom är ju så goda!
 
Jonathan och Puua
 
Tjejerna hittade en mask som någon "råkade" trampa på, så det hölls en begravning...
 
Jag och min brorsdotter Emma (och en linslus)
 
Trädgårdsmästare/målvakt?
 
Kak-tjuven Jonathan har slagit till igen (han snor alltid kaklådan från vagnen!!!)
 
Något nytt är att Jonathan numera intresserar sig för att baka sandkakor istället för att bara ta sönder alla som dom andra gör!
 
Ledsna Bessa har slagit ig igen...
Igår när Danilo rotade igenom min väska så hittade han några plåster som han kom till mig med och sa: BESSAS! Ja, då vet ni kanske vem som brukar göra illa sig i vår familj.... (lik sin moster?)
 
 

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

:) toinen aina laastareita joka puolella...

2012-07-03 @ 12:49:23
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback