2 timmar senare....

Jag håller precis på att bli klar.
Klar och klar, jag har ett stort tvättberg inne i badrummet som jag måste vika, men nu tar det stopp.
Jag är helt slut!
Rent och fint blev det iaf, få se hur länge det varar. Alla rummen är städade från golv till tak, och jag har tagit in Vanessas säng till Nicoles rum, för där ska Noora och hennes lilla familj sova.
 
Phew!
Pratade precis med min mamma som beodrade mig att gå och lägga mig. Jag var inte så svår att övertala. Hahah...
Tjejerna har det mysigt där borta, äter chips och tittar på film, och grabbarna ligger och sover i hennes säng, så jag ska nog också ta mig en powernap...
 
Talk to you later!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena H

Ja du, man ska ju lyda sina mammor...! Ibland. :)
Vila nu och njut sedan av ert besök.
Massor av kramar från Söderhamn

2012-07-17 @ 14:38:16
Postat av: sweetie

Lyssna på din mamma!!! Hon är en klok kvinna! :)

Kan nämna rätt många anledningar till att du borde vila mer än du gör! Så aja baja!!
Skit i storstädningen tills ungen är ute!!
Ta hand om dig gumman!!!
puss

2012-07-18 @ 07:59:22
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback