1:a Juli 2012

Tänk att det är första juli redan. Får ångest att "sommaren" går så fort.
Idag har vi haft en mysig dag, vi var och grillade hos Mummu och Puua dit även brorsan Stefu kom med familjen, samt min morbror Lasse och kusin Jon.
Vädret har vart lite knasigt, emellanåt har solen gasat på, sen har det regnat lite, och så hade det vart i stort sett hela dan. Vi har suttit och ätit grillat, till efterrätt blev det glass med jordgubbar som Lasse & Jon hade med sig, samt melon och bullar. Jag jäser just nu!
 
Tog ju naturligtvis bilder från idag också, men jag har inte hunnit ta fram kameran från väskan och överföra alla bilder... Det kommer. Nu vill Nicole och Vanessa titta på Bessas nya Barbie film som hon fick igår- älvornas hemlighet, så det blir en lugn fortsatt kväll. När barnen har somnat så tar jag fram min stora godisskål igen, men hey, jag viskar nu, så det behöver ni ju inte säga till barnen ;-) Det måste ju finnas extra förmåner när man är vuxen?

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback