Were back!

Hej!

Ville bara kika in och ge er ett livstecken
Vi har haft en jätte trevlig resa, men vi är alla ganska så slut idag. Helst hade jaag velat gå och lägga mig för länge sen... :)
Har sorterart en massa bilder som kommer in imorgon, nu är jag alldeles för trött för att sitta här, och barnen är vakna, så det blir inte så att man får sitta i lugn och ro precis..

Tjejerna har lekt jätte fint hela dagen med sina grejer, grabbarna tog en lång tupplur när vi kom hem.

Kan inte ta in att det faktiskt är fredag idag. Känns som söndag!
Denna kväll ska vi ta det lungt. Andres har vart och hyrt filmer och gott att mumsa på.
Snart ska vi äta ungsbakat potatis med ryggbiff, sen är det varmt bad och sängen för barnen. Då ska jag ta fram allt godis och lata mig på soffan! Hihi...

Hur mår ni?

Ha en toppen fredag!
Kram från oss


Kommentarer
Postat av: mummu

Tack Satu Aatu+ kids för en jätte lyckat resa till Helsingfors.Smaka på den lilla tuplan,sååå gott. Ha en trevlig film kväll,jag ska börja baka bröd.Rakastan.

2012-01-27 @ 17:54:50
Postat av: Emma

mums, de verkar som ni får en underbar fredag:)

2012-01-27 @ 18:38:42
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Sweetie

Välkomna hem igen :)

Hoppas ni har haft en trevlig resa!



Puss

2012-01-28 @ 10:32:06
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback