Vagn funderingar....och fler bilder!

Hej igen!
Tack för era kommentarer om färgen på vagnen...  Jag har vart inne på STONE/BLACK färgen... Men sen funderar jag på om den blir skitig snabbt? *snabbare* Kan man tvätta det?
Eller så var jag inne på en svart.
Vi hade en sån svart förut ju, när flickorna var små, och jag älskade den vagnen. Därför vill ja ha en likadan igen. Den är så lätt och smidig att köra och man kommer in överallt med den.

Vi fick sälja våran svarta förut eftersom vi behövde en dubbelvagn till twinsen, och den funkade inte för bebisar ju..
Men den är helt perfekt för grabbarna nu!
Det är bara färgen jag funderar på och har lite beslutsångest för...
Det är kanske inte så kul att köpa en svart till, och så har vi ju City Select i svart också.
Hmm...

City Select var den bästa vagnen vi kunde ha haft nu när grabbarna var små. Helt perfekt att kunna vända och vrida på stolarna hur man än vill ha dem, vilket jag har saknat på alla de andra vagnarna vi haft. Och så har vi ju kunnat använda våran BuggyPod till City Selecten, så att vi har kunnat ha 3 barn sittandes i vagnen.

Ni vet ju hur jag är med vagnar??
Jag älskar olika vagnar och har ett stort intresse för dem. Alla vagnar har ju sina för och nackdelar, men nu när grabbarna börjar närma sig 2 år så räcker det med en liten och smidig vagn.
Och då tycker jag att BabyJogger City Mini är toppenbra!
City select kan vara tung att köra ibland, då den är framtung så man får spänna sig lite att vända den om den är fullt lastad (speciellt om jag har BuggyPoden med)
Om jag byter vagn så kommer jag in i bussar och vågar åka i rulltrappor, vilket jag inte vågat förut eftersom den är framtung.. Och så sitter dom bredvid varandra istället vilket kan bli helmysigt för gossarna!
Och så kan man ha båda säten i liggläge om dom skulle vilja sova i vagnen vilket jag inte kunnat ha nu...

Nog om vagnar, skickar in lite fler bilder från dagarna som gått!

Vanessa & Nicole lägger pussel


Emma hjälper till


Jonathan sur över att han inte får sno med sig pusselbitar in till rummet...


Anna & Bessa satt och kämpade med 2 pussel jätte länge, sen kom en liten surpuppa vid namnet Nicole och tog sönder allt...


Pommac-skål!


Vanessa i port 73


och Nicole :)


Kockisen softar lite...


Fooood!!!


Lek inne på Danilos rum...



Nicole har koll på sina bröder hon, häromdagen städade jag inne i Bessas rum och Danilo & Nicole var inne med mig. Sen gick Danilo och kom tillbaka igen. (i själva verket var det Jonathan som kom in igen)
Jag: "Danilo, lägg tillbaka den där. Danilo? Danilo!" för grabben reagerade ju inte.
Då kom Nicole och tog en titt på Jonathan och sa:
"Mamma, det här är Jonathan, han bara liknar den där andra pojken." Hahaha, inte första gången det blir så om man säger så...
Vanessa har däremot ingen koll alls. Vem det än är så säger hon alltid Jonathan till dom.


Kommentarer
Postat av: Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

Hej hej

Vi har en babytravel syskonvagn nu,vet inte vad jag ska ha sen ,måste ju ha plats för 3 barn + ståbräda..

Tror du sån där sidovagn går på babytravel?



Mvh Camilla

2012-01-07 @ 19:06:12
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Anu

Jaa det där med vagn är ALLTID svårt..ask me!! Haft ca.15 vagnar sammanlagt till mina 3.. Eller rättare sagt 2!! Wienna har bara Denna Bugaboon som jag har nu.. :) Så det blir bara 14 vagnar till T&W!! Crazy..i know!! Men vagnar och all baby stuff har alltid vart en stor passion..ända sen T föddes!! Spec. Just vagnar!! Så har testat dom flesta märkena som finns.. ;) hade en sån du tänker köpa till dina grabbar till Wilton ett tag..verkligen en toppen vagn!! LYCKA TILL me ditt beslut ;) måste ha en playdate snart tycker jag :)

2012-01-07 @ 20:56:23
URL: http://familjenlehmann.blogg.se/
Postat av: Helena

"han bara liknar den andra pojken"... underbar dotter du har. :)

Bygger båda tjejerna pusslen med så pass många bitar själva?

Kram

2012-01-07 @ 23:41:34
Postat av: Karolina Nordling

Haha liknar den andra pojken! Vad rolig hon e!

2012-01-08 @ 02:22:55
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Emma

den beige gärfen tyckte ja va fin men en grön eller orange hade nog varit roligare då de blir lite färgklick:)

2012-01-08 @ 11:19:29
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback