Kryssning, Del 3 tillbaka mot Sverige ♥

Wops, glömde denna inlägg på "utkast".
Nu hinner jag dock skriva lite text till bilderna också. Nicole och Vanessa gick iväg till Mummu för en liten "tjej-dag" tillsammans med Emma och Felicia. Här hemma är det bara jag och Andres med grabbarna.
Rena rama semestern att bara ha två barn hemma!
Dom leker så fint tillsammans och nu på varsitt håll.
Så fort den där reklamen kom, ni vet, Com Hem reklamen med tvillingarna som "pratar" med varandra, så dök båda grabbarna upp och stod framför tv:n och gjorde exakt som tvillingarna på TV:n, haha... Roligt att se.
Nu står Danilo här bredvid och pratar med sin moster i telefon. Han vill alltid ringa och prata i telefon!

Nu kommer bilderna från sista delen av vårt kryssningen, dessa är från när vi var på väg från Helsingfors.

Denna kväll bjöd på en massa massa lek i Leklandet!


Jonathans berömda min när han blir arg


Vem hade roligast här, Puua & Andres eller barnen??


En liten drick-paus :)


Mummu & Nukke


Sen hittade vi till ett spelställe.... Kanske rligare för oss vuxna än för barnen, vi fastnade en stund vid air-hockey bordet, jag älskar det spelet! Hihih


Sen gick vi till dansrestaurangen där barnen sprang av sig riktigt ordentligt!
Dom var ööööverallt! Till slut var dansgolvet fullt med barn som sprang runt och lekte.
Danilo och Jonathan jagade barn och följde med i deras lekar, som om dom bästisar hela bunten.
Vi skrattade så jag fick ont i magen...


Och så var dom tvugna att ta sig en titt bakom skynket till bandet som skulle snart spela...


En trött Nicole?


Nicole och Vanessa fick varsina mjukisdjur från affären. Nicole valde Muumin mamman och Vanessa Lilla-My (passande!)


Vi väckte mycket uppmärksamhet vart vi än gick... Folk stannade och beundrade barnen, undrade om alla var mina... Till slut på kvällen så gick Nicole och Vanessa hand i hand framför mig och jag hörde hur Nicole sa till Bessa: "Bessa, alla vill heeeela tiden stanna och prata med oss!"
Hahaha....

Jag och Danilo


När vi kom till hytten på kvällen så tvärslocknade alla barnen. Helt utmattade av allt vad dagen hade att erbjuda.



Vi hade en riktigt rolig kryssning, jag är redan sugen på att göra om det! Men nu väntar vi nog till sommaren, då det inte är kallt att gå ut sen...

Tack för allt, Mummu & Puua!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ni ser ut att ha haft en mysig resa även denna gång. :)

Blir så sugen på att åka iväg jag med, men vore lite enklare om man bodde närmare färjorna...tyvärr.

Barnen ser ut att sova underbart skönt. :)

Kram

2012-01-31 @ 19:29:04
Postat av: Karolina Nordling

Va härligt!

Jepp Lilla My vart väl perfekt! ;)

2012-01-31 @ 22:12:41
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback