Kall och hal utelek!

Häromdan gick vi ut allihopa för att få lite friskt luft. Det var kaaaallt!
Vanessa insisterade på att ta med sig fotbollen så att vi kunde spela på baksidan av huset.

Som vanligt var det så att grabbarna ville gå åt sitt håll, Andres, Vanessa & Nicole spelade fotboll och jag sprang efter grabbarna. Tror att dom ville hälsa på sin moster, för dom gick in till hennes gård hela tiden...
Och vilken isbana det var ute denna kväll! Phew!


Grabbarna i vagnen för sista gången, samma dag som den blev såld...


Vi gick igenom skogen bakom vårt hus och kikade på Rölli-kojan som Puua och jag byggde en dag för ett tag sen...


Och därifrån såg vi att dom har gjort is på fotbollsplanen på Torvalla, så vi ville testa den med skorna. Danilo är nog ett blivande hockey proffs, så som han tog fart och gled på isen och skrattade högt!



En mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: Helena

Mysigt att gå ut ett tag sådär tillsammans. :)

2012-01-19 @ 20:07:31
Postat av: terese

hej! läste att du sålt din city select, hur mycket sålde du den för? Jag har oxå en sån som jag inte behöver längre & ska därför sälja ;-)

2012-01-20 @ 10:37:59
URL: http://pluttekivinsmamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback