Söndag

Hello söndag!
Hur har eran helg varit?

Grabbarna sov HELA natten inatt! Båda två!
Hallelujah!
Jag vaknade till på natten, helt chockad att ingen har väckt mig, hur knasigt låter inte det!?
Och så vaknade jag när Nicole kom till oss. Men annars har jag sovit gott!

Jag la grabbarna precis, efter att vi ätit lunch- Danilo somnade snabbt, men Jonathan satt där på sin säng och sjöng "Cumpla Feliiiiiz" och gav sig inte hur jag än försökte lägga honom...
Så nu sitter han här på soffan med Andres, Micael, Vanessa & Nicole. Jag ska göra ett nytt försök alldeles strax....

Bjuder på några bilder från denna dag:

Danilo i sitt rum


Mina Prinsar!


Krock!


Jonathan


Vanessa


Fundersam?


Nicole


Nicole & Vanessa leker med dockskåpet



Jahop, vad ska man hitta på idag då?


Kommentarer
Postat av: Mia N

Ville bara säga att jag tycker att tjejerna har så jättefina klänningar.

Var har du köpt dom ?

2012-01-15 @ 16:19:16
Postat av: Isaks mamma

Va fina barnen är å så stora pojkarna blivit! Har Nicole "vuxit på sig" i ansiktet, tycker hon ser så mycket äldre ut helt plötsligt? Är barnen lika dig/din släkt eller mer Andres och hans familj? Eller är de kanske en alldeles perfekt blandning ;) ? Min son(blåögd) är varken lik sin pappa(brunögd) eller mig(grönögd), vi har tom. olika färg på ögonen- alla i familjen, trots att bruna ögon brukar vara dominerande(sonens pappa är halv tunisier)! Hoppas ni haft en mysig fortsättning på söndagen!

2012-01-15 @ 18:31:03
Postat av: Kicki

Hej gumman! Visst är det konstigt det där när man vaknar på morgonen helt förvånad att man inte blivit väckt, en underbar känsla fast lite skumt också när man är så van att vakna...

I dag har vi haft fullt upp. Noa var hos sin pappa och jag och Milo hämtade upp honom kl halv nio i morse för han hade träning i Brandbergshallen, fotboll. Taru åkte med också och vi passade på att storhandla på Coop medan Noa tränade. Alltid en kamp att storhandla med Milo då han dels tjatar om saker han tycker vi ska köpa och sen ska pilla på allt... Pust! Nåja, sen åkte vi hem och packade upp allt och åt en sen frukost. Sen ut till ankdammen och matade ankorna, det var ju så skönt väder idag! Väl hemma var det lunchtid och sen softade vi lite på soffan innan det var dags för mig att åka och träna. Tränar sedan i höstas på Haninge Hälsostudio, idag var det bodypump... Har haft sån himla träningsvärk sedan förra gången att jag undrade hur jag skulle kunna träna i dag men det gick bra! Får se hur man känner sig i morgon... ;-)

Sen var det bara att fräsa hem i bilen och laga middag till familjen. Pasta carbonara blev det! Mums! Och nu sitter jag här och skriver till dig. Oj, det blev värsta berättelsen! Sorry... Det var min söndag iallafall..

Hoppas vi får en bra vecka nu och att vi kan ses snart!

Kram från Kicki

2012-01-15 @ 18:50:33
Postat av: Hannele - mamma till två prinsar

Svar:

Tack så mycket! ^^



Aaah..okej då förstår jag. Tack för ditt svar ^^



Ha en fortsatt mysig söndag!

2012-01-15 @ 19:09:54
URL: http://dinmammakanvara.bloggplatsen.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback