Trötter!

Trött är bara förnamnet på vad jag är just nu! Sov som en kratta inatt, trots att barnen för en gångs skull sov helt OK.
Nu var det oro som höll mig vaken istället.
Micael hade råkat ut för en olycka, så Andres var på sjukhuset med honom hela natten. Han mår bra efter omständigheterna, men får vara kvar där till imorgon.
Andres hann säkert bara sova 30 minuter innan väckarklockan ringde och fick åka iväg till jobbet. Han skulle ta ledigt, men det gick inte. Jag kan tänka mig hur trött han är, han har inte kommit hem från jobbet ännu.

Nu har jag fått grabbarna i säng och skickat iväg Bessa med Puua, så jag ska SOVA!!!

Natti natti

Uppdatering: Bessa och Puua hann inte komma långt innan Besoliina inte alls ville följa med längre, så nyss fick hon världens utbrott när hon kom hem och väckte Danilo och jag blev arg. Aagh, mitt tålamod blir mindre och mindre ju tröttare jag är! Jag lyckades söva Danilo igen, och bessa ligger och tittar på film och jag ska försöka sova bredvid. Vet inte ens varför jag ska försöka, blir ännu surare när jag precis håller på och somnar och så blir jag väckt direkt när hon ser att jag sover, för då vill hon ha något... Micael fick lämna sjukan idag och är på väg hem nu. Wish me luck! Zzzzzzzzzzzzzzzzatu.

Kommentarer
Postat av: Fia

Men fy, skönt att han mår bra!



Jag är också inne hos dig varje dag och är inte heller den bästa på att lämna en kommentar =)



Tjejerna dom fyller den 15/4 så nu är jag i fullgång med att tänka ut födelsedagspresenter =)

2012-01-11 @ 12:22:08
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Marlene

Hej,



Har läst din blogg ett bra tag är dock inte så bra på att kommentera. Såg nu att du säljer er city Select. Är verligen intresserad!!! De är ju svindyra nya vad hade ni tänkt för pris? Letar efter en sådan till mina små. Letar över hela landet då de går åt som smör begagnade. Kan mycket väl komma upp till er och hämta den (bor i Gbg nu - sthlm tidigare)

2012-01-11 @ 12:29:59
Postat av: Taru

Tack gumman för dina ord. :) Hon verkar helt knäpp i huvudet...



Sov också dåligt och så väckte Jullan mig 05! :(

Hoppas du får sova bättre inatt...



Ja klart vi ska ta en playdate... Jag är ju ledig nu om dagarna. Går ofta förbi vikinga skolan när jag hämtar tjejerna... Vi kan ju ses någon dag och kanske leka på någon lekpark där nära er om det är bra väder? Är också nyfiken på o se hur ni bor nu ju :-)



Kramis

2012-01-11 @ 13:18:53
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback