Playdate

Igår kom en av mina bästa kompisar Linda (även kallad "Sweetie") för en play-date med sina 2 tjejer, Melina och en liten nyfödd Isabella, som hunnit bli 2 veckor redan.

Tjej-ligan och grabbarna busade inne på varje rum så att det såg ut som 3:dje världskriget överallt.
Haha, men roligt hade dom! Och dem lekte fint ihop, allihopa.
Vi fikade på bullar, sen lagade Andres mat till oss och ännu mera fika. Yammie!
Jag fick gosa med lilla Isabella. Så söt och liten!!!
Nästan så att man vart lite sugen själv också.... men sen kom ju natten och man får gå upp stup i kvarten och då tänker man andra tankar: What was i thinking!??
Jag nöjer mig med att få gosa och lukta och hålla Isabella, och Diego och Shabnams Robin också!

Tjejligan!


Sweetie med lilla Isabella


Nicole och Jonathan är helt tokiga i bebisar.
Jonathan ville "klappa" henne hela tiden, men han är ju inte så försiktig.... och så stoppade han in sitt finger i Isabellas näsa för att kika efter kråkor...
Han vill bara väl, men han är fortfarande lite för hårdhänt...
Nicole och Vanessa är jätte gulliga, dom klappade och ville hålla henne.. Danilo brydde sig inte alls, hehe...


Melina bjöd alla på Kinderägg också, tack Melli!


BUS!!!!



Tack för en riktigt trevlig dag! Det MÅSTE vi göra oftare, right? =)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! jag läser ju din blogg varenda dag och tittar på alla jättefina bilder men har varit så lat och inte kommenterat :( hoppas allt är bra med er men det verkar så, roligt att ni trivs i nya lägenheten, det verkar toppen med mer plats!

det är inte så varmt här nu men det blir upp till 17 grader ungefär vissa dagar. sommaren börjar inte på riktigt förrän i mitten av juni. men, då är vi inte kvar för vi flyttar till Sverige i april, så nu har vi tre månader kvar här. det ska bli skönt att komma närmare familjen, visst kommer man sakna solen men vädret kan aldrig vinna över familjen!

ska försöka vara bättre på att kommentera framöver :) många kramar till er!

2012-01-17 @ 13:54:49
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Dewin & Wilton

Sv: Vi har en icandy pear vagn just nu, men funderar på en annan vagn nu tills bebisen kommer. Vad vi ska ha för vagn vet jag inte än bara..

Har du några bra förslag på någon smidig syskonvagn? :)

Kram

2012-01-17 @ 17:24:39
URL: http://mammaemzii.blogg.se/
Postat av: Anna Köhler

Kunde inte skriva kommentar på rätt fält men jag har boken o det tog ett tag innan jag också vågade öppna min o läsa men jag har läst hela boken o fastnade rejält i den hemsk är den men kanon

2012-01-18 @ 06:57:29
Postat av: Sweetie

Åh. Det var en toppen dag!! Kul att se att dom faktiskt lekte så bra ihop! Tack för allt denna dag, ni får en alltid att känna sig välkommen hos er!!

Hoppas vi kan ses för en play date snart igen!! Mejla gärna bilder till mig :)

Pussar till er alla

2012-01-18 @ 11:54:05
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback