Överraskning till Vanessa!

Halloj!
En ny vecka har kickat igång!
Idag har vi haft full rulle (mer om det imorn)

Imorgon har jag en överraskning till Vanessa: jag och hon ska gå och bada. Mummu ska också dit och motionssimma, så jag passar på och gå och leka och plaska med Bessa. Hon behöver lite egen tid. Och hon älskar att bada, så det blir nog kul! Ska packa med mig lite pucknick också, tänkte jag 

Imorgon ska Nicole till dagis efter sin julledighet, men jag funderar och ska planera in en dag för bara henne och mig snart... Men vad ska vi hitta på...? Hmm...
Och även grabbarna ska också få sin alldeles egna mamma-tid dom också, det är viktigt för både dom OCH mig!
Det behövs. Right?

Undrar vad Bessa tycker om min ide?? :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken bedårande liten prinsessa du har på bilderna, jätte fina barn alla fyra du har.

Vilken lyx med en mamma dag.

Det är en regel jag oxå har, mysigt tycker jag.

2012-01-09 @ 23:42:56
URL: http://frukack.blogspot.com
Postat av: Karolina Nordling

Det blir nog jättebra!

2012-01-10 @ 06:42:45
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: emma gilbertsson

De e jätteviktig med egen tid för barnen :-) Hoppas ni får skoj!!

2012-01-10 @ 19:50:10
Postat av: Helena

Är ju inte så insatt i vad det finns att göra där ni bor, men hade jag Nicole här, o skulle ta henne med på nå så skulle jag nog gå på Mulle Meck och snickra, måla o pyssla lite. Känns som det vore nå för Nicole tycker jag. :)

Skönt för både vuxen o barn att få lite egentid med varandra.

Kram

2012-01-12 @ 00:59:11
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback