Glömt från utkast...

Hej igen!

Nu har Danilo vaknat och går runt med min mobil och skickar lite sms med sin pappa och vill ringa till både Mummu & Anna. Jonathan sover fortfarande.

Bjuder på några blandade bilder som jag hade glömt på "Utkast":

Ja, ni ser ju att våran vagn tar "lite" plats:)


Mummu & Nicole


Bessa & Puua


Danilo



På eftermiddan gick vi ut för att leka lite, tjejerna insisterade på att ha med sig sina dockvganar trots att det var svårt att köra...


Vi gick till Nicoles dagis och lekte bla. Burken med Emma & Felicia. Jätte roligt, speciellt för Andres som fick bära med sig både Danilo & Jonathan som inte orkade gå längre med alla dessa vinterkläder och skor...


Gunga fick barnen göra, vilket känns som en evighet sen sist... Inte så kul att sitta i en kall gunga...?


Mötte upp Anna, Karo & Dewin också. Vi var ute på nån annan lekpark en stund och sen hem och värma oss...
Det är verkligen skumt väder ute... Ena stunden är det + grader, solen skiner och det känns som vår, och andra stunder är det snöstorm och kallt, som nu...



Anna bygger torn med Vanessa som någon blåser ner hela tiden :)


Kommentarer
Postat av: Mamma till fyra pojkar

Kanske dags att lämna en kommentar =) Jag har läst din blogg nu ett tag, kommer inte ihåg hur jag hittade hit.

Men tänkte bara säga att ni har verkligen SUPERSÖTA o fina barn! Fyra barn tätt - då vhar man "lite" o göra. KUL! Jag själv har fyra pojkar (8år,6 år,2år och 5 månader).

Jag kommer oxo från Finland, flyttade hit 9 år sen. Hade varit intressant at veta hur och när du kommit till Sverige?



Ha en underbar helg!

2012-01-13 @ 13:52:42
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback