.....Värre!

Jag bastade med tjejligan och sen ville jag hem, för jag hörde att Danilo också blivit jätte sjuk. Dom andra fortsatte till middan och sen spela biljard. Sorry girls, next time

Jonathan och Danilo mådde inte alls bra... Dom hade hög feber och frossa. Andres gav dom alvedon innan han la dem, så dom ju redan när jag kom hem 19:30 tiden.
Kändes ändå tryggare att jag var hemma. Gick precis in för att titta till dem och tog tempen, Danilo har 39.4 i feber, Jonathans har gått ner till 37.9 nu... Andres gav Danilo lite mer alvedon, jag fixade snuttisen till honom och tog bort filten och fyllde hans nappflaska med dricka... Nu när dom är sjuka är jag glad att jag inte tagit bort flaskorna från dom, för dom måste dricka mycket under natten också, sa skötetskan på BVC förut.

Nä, nu ska jag försöka sova, man vet ju hur man själv sover också när barnen är sjuka.

Tittade ni förresten på Melodi festivalen idag?
Vad tyckte ni?


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback