Vanessa utan nattblöjan!


Stora framsteg sker här hemma!
Vanessa har slutat med nattblöjan nu!

Vi slutade ju med den förut, men jag tror inte att hon var redo för det riktigt, för det hände olyckor hela tiden.
För några kvällar sen när jag skulle sätta på henne blöjan för natten så sa hon Nej. What?
Ne, då ville hon ha sina trosor.
OK, hängde på direkt. Vi var och kissade och sen la hon sig. På natten hade hon vaknat och ropat på mig, men jag vaknade av det först sen när olyckan var framme.
Nästan natt vaknade jag i tid, och vi gick till till toan, och sen vaknade hon på morgonen- torr och stolt!!!
Och inga fler olyckor har varit framme!

När jag går och lägger mig har jag tagit upp henne för att kissa, vilket hon behövt göra varje gång, och sen somnar hon som en stock igen.

 Vanessa, jag är så stolt över dig!!!
Mamma älskar dig!


Som belöning lovade jag att vi skulle köpa några nya trosor till henne, så vi får se till att göra det snart!
Hon är själv stolt som en tupp nu också, min stora tjej!

Nu är det bara pottträning för grabbarna som gäller, men vi kan ta det i sommar, dom är inte alls mogna nu.


Kommentarer
Postat av: Helena

Duktiga Vanessa! :)

2012-02-27 @ 23:08:34
Postat av: Karolina Nordling

Voi toista!!

2012-02-28 @ 06:31:00
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Sweetie

va hon e duktig!!

Försökt med melina också men hon vägrar :)

Men tror hon vill vara lite liten just eftersom isabella har kommit :)

Melli har backat på en hel del men jag antar att det blir så :)

Bra jobbat Bessa!!!!

2012-02-29 @ 10:57:01
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback