Blandat från idag... (tisdag)

Hey!
Jahop, nu har jag märkt att det är så att det inte går att kommentera på inlägg som jag skrivit med mobilen.
Fattar inte varför, jag har du ju bockat för att man ska kunna kommentera... Nån annan som har problem med det med blogg.se??

Idag har vi mest tagit det lungt. Nicole var fit for fight så hon gick till dagis idag. Vanessa hostar, men hon har inte fått feber. Danilo och Jonathan är fortfarande superhängiga och äter fortfarande ingenting!
Idag fick vi i dom kanske 6 skedar gröt, det är det mesta dom har ätit på 4 dagar!
Nu måste det bara vända!

Var på Bauhaus en snabbis idag, och sen har vi bara vart hemma och tagit det lungt. Andres var och hyrde filmer, så vi hade lite tisdagsmys mitt på dagen och tittade på "Nötknäpparen"



Danilo somnade mitt i filmen, precis som sin pappa....
Resten av kvällen har jag kämpat med att hålla dom vakna, så att vi alla får sova någorlunda gott inatt, så efter filmen tog jag ett bad med alla barnen. Danilo somnade där i min famn också, så dom fick gå och lägga sig tidigare ikväll ändå...

Andres och jag har tittat på ännu en film och ätiti piroger som han själv gjorde idag. TUR att jag har en man som är grym på att laga mat och verkligen tycker om det också!



Lite blandade bilder från idag:


Danilo somnade i min famn...
Min lille sjukling!


Såhär låg båda grabbarna och höll på att somna efter vårt kvällsbad...



BRB


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Hoppas alla blir friska snart så vi kan träffas! Love you!!

2012-02-07 @ 22:33:42
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

Hej hej

hoppas ni kryar på er..



Såå fina kort..



Får man fråga vilken färg du använder när du färgar,jag vill ha samma som dig men jag får alltid gult.



Ha en jättebra kväll



Mvh camilla

2012-02-07 @ 23:06:29
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Helena

Fint kort på dig o Danilo. :)

Andres ser ut som en kock när han håller på att laga mat o baka. Har tänkt på det i tidigare inlägg med. Riktigt lyx att ha en sån man hemma. :)

Delar han med sig receptet på piroger?



Linnea är ute på praktik på dagis varje tisdag nu hela vårterminen, sen åker hon med en kompis på badhuset efter praktiken...sen är hon helt dö. Somnade 21.15 ikväll.. hihi. Tar på krafterna tydligen att jobba.. :)

Ha de bäst.

Kram från Söderhamn

Ha det bäst.

Kram från Söderhamn

2012-02-08 @ 00:10:12
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback