Torsdagen

Halloj!
Nu är det dags för dagens "lugna stund"... yeah right.
Jag och barnen har precis ätit lunch och jag har lagt grabbarna för deras vila. Nicole ligger i vår säng, äter äpple och tittar på "Alla vi barn i Bullerbyn" och Vanessa leker med lera.
Vanessa har haft några skit jobbiga dagar igen. Hon trotsar mig och jag erkänner att hon kommer åt mig, jag kommer att hamna på dårhus snart!
Och sen kan det bara vända på en sekund, då är hon som en söt liten ängel igen.
Men hon kan verkligen få mig på dåligt humör...

Igår när jag lämnade Nicole på dagis, så sa jag till hennes nya fröken Julia att Nicole har hostat lite på morgonen och verkade vara lite trött, så om hon skulle bli sjuk så ville jag att dom skulle ringa mig direkt.
Ingen ringde, men när jag gick för att hämta henne så sa dom att hon blivit dålig under dagen.
Hon har varit varm och frusen, hängig och inte haft ork för nånting egentligen.
Hon hade vart lite ledsen men piggnat till lite när hon fick gå in och leka i dockvrån, så dom tänkte vänta, så hon inte går hem ledsen. Och så kom jag ju tidigt också.
Min lilla Nukke!
När vi kom hem så låg hon och tittade på film och tog det lungt och när Andres kom hem så åkte vi till Fittja för att lämna en grej hos hans föräldrar. Där blev hon värre.
Jätte hostig, hängig och ögonen hängde på halvstång... Så det var bara att åka iväg. Vi stannade till för att äta på Lemon, och sen hem och bada och sova.

Idag mår hon bättre. Hon hostar inte så mycket. Åh, nu bara för att jag skrev det här, så hör jag henne få hostattacker där inne...  Hon är hängig också, så idag blir det ingen isbacke för hennes del! Nu är det bara vila som gäller.

Farbror Oscar kom med sin "lilla" hund Stella.
(Oscar, kommer du ihåg namnet nu?)


Danilo vågade närma sig hunden bara om han var hos Javis flickvän Hazal (stavar jag rätt?)


Jonathan & kusinen Javi


Våran sjukling :(



Tack för fikat!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback