Snaaaart!

Jopo (Joel) var hos oss ikväll, Jessica fick medicin på Förlossningen i Huddinge så att hon kunde samla sina krafter och få sova, så Joel kom hit en stund. Nu börjar det hända grejer!!!
Dom ska flyttas till förlossnings rummet nu, så snaaart, snart, riktigt snart!!!
Nästa inlägg blir kanske en babybild....

För övrigt så har jag riktigt dåligt samvete för idag....
Jag och Bessa har gått ihop huuur många gånger som helst, hon var på riktigt dåligt humör, och till slut blev jag ju också det... :-( Hon bara skriker, bråkar, gnäller, retas, svär och slåss. Hela dagen lång idag! Hon lyssnar inte när jag pratar lungt med henne, vad ska jag göra??
Måtte detta gå över snart, för allihopa blir så negativt påverkade. Jag får dåligt samvete för att jag har skrikit på henne idag och skickat henne till rummet. Jag erkänner att jag bara ville skicka ut henne, jag orkade verkligen inte... Är jag en dålig mamma?

Imorgon är en ny dag, med nya tag! Hoppas att slla vaknar på rätt sida. Det är Alla Hjärtans Dag imorgon!!!!

Natti, Natti

P.S Om ni vill kommentera detta inlägg, skriv då på inlägget före eller efter. ( Jag skriver via mobilen och det är strul gpå blogg.se!)


Kommentarer
Postat av: Catharina

Svar: Hej! Tack för kommentaren, jag mår bara bra. Skyller på sömnbristen haha! Blir ju lite knäpp av det!



Du är en fantastisk mamma så det behöver du inte ens tänka en endaste sekund på, men jag förstår att det tär något otroligt på psyket! Jag hejar på dig i alla fall ;)

2012-02-14 @ 02:54:19
URL: http://catharinabrunfelter.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Jag kunde kommentera nu...

Lilla My är säkert lugnare idag! Och nej du är ingen dålig mamma, du har så mycket tålamod och ork som ingen annan! Love you

2012-02-14 @ 06:55:46
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Isaks mamma

Sådär känner jag med ibland! Du är ingen dålig mamma, bara en helt vanlig, mänsklig och kärleksfull mamma! 2,5- åringar kan vara riktiga små monster, jag vet, har oxå en här hemma... Jag ber till gud att hans heta temperament inte ska förstöra för honom på dagis, eller att folk tror att vi inte uppfostrar honom ordentligt!

2012-02-15 @ 22:58:51
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback