Rubrik torka!

Hello onsdag!

Eftersom grabbarna somnade innan 19 igår så vaknade dom såklart olagligt tidigt imorse. Men det var bara att gilla läget... Lämnade Nukke på dagis och sen har jag fixat och donat här hemma.
Lunchen gick inte ner för grabbarna idag heller, börjar faktiskt bli riktigt frustrerad att dom inte äter!
Idag provade jag med en massa gott, och det slank ner någon bit här och där...
När lunchen inte dög så gav jag dem kakor... kärleksmums, fruktsoppa... allt jag kunde komma på, så liiite fick dem iaf i sig. Som om dom, eller speciellt Jonathan har råd att tappa i vikt... :(

Nu har dom alla fått i sig alvedon, hostmedicin och nässpary och grabbarna ligger och sussar nu.
Alla tar medicinen jätte bra, eller alla förutom Danilo. Han är så jäkla svår att jag föredrar att Andres ger till honom. Han spottar ut det, bits, nää, helt omöjlig...
Så jag sprutade in medicinen i hans nappflaska som han dricker just nu. Inget bråk.
Vanessa ligger och väntar på mig i våran säng medans hon tittar på Madicken, så jag ska gå och göra henne lite sällskap. Hoppas att jag kan ta en powernap också, i´m tired!

Dagens ritstund...



P.S Snart kommer ett tidsinställt inlägg...


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback