Random pics...

Lite random bilder som tagits under dagarna som gått....
Har inte riktigt hunnit blogga lika mycket som jag velat.
Men är det sjukstuga så är det! Tur att jag & Andres har hållit oss friska iaf... *(knack, knack, ta i trä)*

Danilo & Jonathan älskar att lyssna på musik från datan...


... Medans tjejerna står och shejkar gärnet!


Puua kom förbi och lät sig fixas lite av Vanessa...
Puua, du passar ju bra med örhängen och prinsess krona!


En prommis i den friska luften...


Vi gick förbi "Gropen" och då ville tjejerna åka ner en gång... eller flera, men det skulle vi ta en annan gång när alla är friska...


Provar leksakerna på BR...


Pat (Micaels tjej) och hennes kompis Jennifer (rätt namn nu va?) kom förbi en snabbis innan dom alla drog iväg.
Här med min lilla Besoliina.


Kvällsmys med sjukligan...




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej hej!!! Ja det där med att folk blir gravida till höger o vänster e väldigt orättvist tycker jag..Och ännu värre e det när dem sedan gör abort för dem vill inte ha barn..Tycker fan det borde vara någon lag o rättigheter på sånt..Kram

2012-02-07 @ 23:27:54
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/
Postat av: sweetie

krya på er kramar kommer här!!!!



Ta hand om er nu så får vi ses när ni frisknat till!



puso, beso :)

2012-02-08 @ 10:47:09
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback