Pyjamas Partyt!

NU kommer bilderna från pyjamas partyt! Eller "Pyjamas Patrik" som tjejerna kallade det. Hahaha...

Eftersom det tog mer tid i affären än vi hade tänkt oss så fick vi skynda oss hem, packa ner oss pyjamasen och iväg till Felicia, där vi sen bytte om.

Lite välkomstdrinkar...


Vanessa och Nicole blev bjudna på mat innan de större tjejerna kom...


Hela partygänget på plats!


Dom lekte en massa lekar, modevisning, sjöng karaoke och körde dans stopp. Jag och karo satt och skvallrade lite över ett (eller två, vem räknade?) glas vin i köket....
Det är så konstigt egentligen, för jag är verkligen inte nån som brukar dricka, speciellt inte vin, men det här var gott, den hette "Asti".
Alla tjejerna fick egna "goodiebags" med lite blandade grejer i. Eftersom moster jobbar på skönhetssalong så var det såklart flera prover därifrån i påsarna blandat med godis och annat kul. Nicole och Vanessa fick bla. shampoo flaskor som dom använde dagen efter i badet. Hela flaskor! Och fast vi var på partyt i fredags så går Vanessa fortfarande med sin påse i handen varje dag, hela tiden, nonstopp. Hon har den tom bredvid sig i sängen när hon sover! Nicole har gömt sin i leksakshuset.

Karo hade gjort så fint för alla tjejer i vardagsrummet. Flyttat bordet så dom fick ett stort dansgolv, fyllt bordet med en massa chips, godis, dricka, och såklart tulpanerna Felicia fick från oss.

Mina Prinessor på pyjamaspatrik!


Cheeeze!!!


Dansstopp


Jag & Nicole


Vanessa fick en plånbok i sin goodiebag också. Sen gick hon till Felicia och undrade vart pengarna fanns. Hahah...


Karaoke...



(Visst har jag jätte sexiga pyjamasbyxor? Hahaha...)


Dewin & Karo



När det bara var några tjejer kvar så ville jag och syrran vara med och festa.

Vi dansade och busade och sjöng och dansade ännu mera, det var sååå roligt!
Närmare disco än såhär har jag inte kommit på över 5 år, och det är med ett gäng 2,3,4 och 9 åringar!
Fy fasiken va kul vi hade ändå!
Sen när Anna skulle komma så sa hon att hon hade sett oss vifta med händernaoch shejka från fönstret... Hmm... Wops.

Tack Felicia (och Karo) för festen, det var jätte roligt!

danilo och Jonathan hade också haft myspys här hemma med pappa. Först hade dom och Micke gått och ätit ute, sen hade dom popcorn mys hemma innan läggdags.

Jag älskar Er mina Prinsar!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

pjymas :)



Ja glasögon har min med haft sen 2 år

2012-02-22 @ 14:53:13
Postat av: Karolina Nordling

Haha ja de var roligt! Så nästa gång du blir sugen på disco så fixar vi de haha..

2012-02-22 @ 18:26:03
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback