Play-Date

Igår hade vi två st play-dates. Eller tre, Puua var ju här också, haha..
Det var välbehövligt eftersom alla varit sjuka och knappt gått ut...

På förmiddagen kom syrran hit med sin son Dewin. Då sov grabbarna, så Dewin, Nicole och Vanessa satt och läste med moster och lekte lite.
Alltid mysigt att hinna catch up med syrran!



Sen när grabbarna vaknade hade vi stämt träff med min kompis Taru och hennes döttrar Daniella och Julia.
Tjejerna har inte träffat dom sen vi flyttade från Örnensväg, där dom bodde på samma gård.
Vi åkte isbacke, lekte i en lekplats och sen bestämd vi oss för att gå hem till oss, eftersom dom inte vart här ännu.
Allihopa lekte fint med varandra och jag och Taru satt i köket och pratade ikapp oss och om livets viktiga frågor :)
Andres gjorde middag till oss allihopa också :)

Vädret var toppen (för att vara vinter) solen sken och den var vindstilla. Alla barnen hade riktigt röda kinder!
Roligt hade dom!


Jullan och mamma Taru i Nicoles rum


Vanessa


Lek i dockskåpet...



Tack för en mysig play-date!
Det måste vi göra om snart!


Kommentarer
Postat av: Taru

Haha ser ut som att jag håller mig på tutten?!!! :)

Tack själv.. Och tack till Andres för den goda lasagnen... Ni bor ju jättefint! Kramis

2012-02-13 @ 17:47:31
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback