Nytt- ♥ Today´s Music ♥

Hello, hello!
Eftersom det här med "Dagens roligt" inte gick så värst bra- eller- jag glömde bort det, så jag skriver när jag hittar något bra (Har ändrat den kategorir till "Dagens" för det kan bli vad som helst). 
Men jag tänker också bjuda er på musik lite då och då! Vad sägs om det?

På det viset vet ni också vad jag gillar för slags musik, och så kan ni själva berätta vad ni tycker om den låten, vad tycker ni?

Jag ger er ett smakprov och börjar med den här, den ligger mig varm om hjärtat och tankarna går direkt till NEO tiden med tvillingarna.
Jag kommer ihåg hur jag spelade den i mitt rum varje dag, flera gånger om dan med nån av grabbarna i min famn. Tänk att det snart var 2 år sedan!



Imorgon kommer nästa låt...


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback