Helloo

Hello!
Nu har en ny vecka kickat igång och vi har haft skiftbyte mellan 2 sjuklingar.
Nicole är friskförklarad nu, medans Vanessa håller på och blir sjuk, hon började hosta idag.
Grabbarna mår inte alls bra... Febern kommer och går och dom är fortfarande snuviga och hostiga. Man får bära dom hela dagarna, så fort man sätter ner dom så börjar dom gråta...

Idag åkte Mummu och jag till Handen med tjejerna. Jag köpte nya mössor till dom. Meningen var att jag skulle köpa lite kläder till mig själv, MEEN.... På något sätt hamnade jag i barnavdelningen... Och såklart hittade jag jätte mycket fint till barnen, men jag hejdade mig. Jo, jag köpte en one-piece till Danilo, kunde inte motstå, för Mummu ville köpa en till Jonathan. Tack Mamma!!! Jag köpte faktiskt smink till mig själv också. Wohoo! ;-)
Nä, går nog ut på klädjakt till mig själv nån annan gång, utan barnvagn!

Nu ska jag mysa lite med ost och kex och titta på Familjen Annorlunda!

Vad tänker ni om familjer med MÅNGA barn??

(Detta är skrivet från min mobil, så om det inte går att kommentera, testa med inlägget före! Thanx!)

My Baby Boy


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback