♥ SOOOOOOL! ♥=)

Halloj söndag!
Hur mår ni därute?

Jag sitter här vid köksbordet med Andres laptop framför mig och tittar ut genom fönstret. Haaaaallelujah moment outside! Solen skiner, det faller små droppar från taket, och asfalten är torr! Nu finns det knappt nån snö kvar alls.
Åååh va jag är glad!
Som de flesta av er vet så är jag en riktig sol/sommar dyrkare och jag blir så glad i hela kroppen när solen kikar fram och vårkänslorna börjar bubbla upp inom mig!
LOVE IT!

Jag längtar sååå till sommaren....!

Danilo och Jonathan är piggare idag, men äter fortfarande knappt nånting, dom ligger och sussar så sött nu efter att vi ätit pytt i panna till lunch. Nukke ligger och tittar på Ariel igen i vårt sovrum och Vanessa sitter här bredvid mig och bakar med lera och pratar på som en papegoja- non-stop!

När grabbarna har vaknat så ska vi ta en promenad till ankdammen och mata ankorna.

Tack till Anna som var min räddare i nöden igår!
Jag har haft så torra läppar i flera dagar och varje gång har jag "glömt" köpa läppsyl, och igår skulle jag göra det i Handen, men jag somnade och hann inte... Min hy, hå och läppar påverkas av vädret, så är det bara och mina läppar var illröda och spruckna och gjorde jätte ont, och då kom Anna med bästa hjälpen:



Det här är BÄST för läpparna!
Försvartes hudsalva.
Jag använder det på barnen också, den hjälper supersnabbt!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback