♥ Nicoles Alla Hjärtans Dag Kort ♥

Imorse när jag lämnade min docka på dagis så såg vi att hon hade fått ett Alla Hjärtans Dag kort på sin hylla.

Den var från Casper, en pojke på hennes avdelning som hade gjort den hemma till henne.
Hans mamma har berättat att han är lite kär i våran Nicole!

Den var jätte fin!!!
Tänk er, Nicoles allra första alla hjärtans dag kort :)


Aww, hur gulligt är inte det här??



Hon ville att jag skulle lämna kvar den på dagis, så att hon fick ta med sig den hem själv sen.
När jag hämtade henne från dagis så hade hon gjort ett Alla Hjärtans dag kort till sin pappa!
(hon ritar och pysslar allt till sin pappa)



Idag har hon gått till både pappa och Micael och berättat att hon älskar dom. Hihiihih...
När hon kom hem med kortet från Casper så blev både Andres och Micke plötsligt intresserade om vem denna Casper pojken var, och Andres bad Nicole säga till honom att hon faktiskt är pappas flicka.
Hahaha.... Micke tyckte inte att hon behövde gå till dagis mera...
Jag höll på att skratta på mig! Så överbeskyddad av pappa och bror!
Dom tycker att hon får börja dejta när hon är 30.... Hahaha, Good Luck!

Resten av dagen har flutit på. Vi åkte till Coop där barnen fick leka på Port73, dom blev bjudna på varsina påsar med godishjärtan och så fick dom hjärtformade ballonger.
Hemma tände vi en massa ljus och åt jätte god middag, jag och Andres drack varsina glas vin också :)

Tycker att denna dag är helt och håller överreklamerat. Affärerna tjänar på det här, såklart. Det såg man nu på Coop/Port73 att alla gick runt med buketter av rosor, choklad, nallar.... Galet!
Kan man inte visa sin uppskattning till varandra varje dag?

Glöm inte säga till era nära och kära hur mycket ni tycker om dom. Varje dag.

Till alla mina nära & kära:

Tack för att NI finns!
Jag älskar Er!

"Som stjärnan har sin plats i himmelen,
Som rosen har sin plats i jorden,
Som droppen har sin plats i vattnet,
-Så har du din plats i mitt hjärta."


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad gulligt! Blir ju nästan tårögd här. :)

Och önskar att du spelat in Andres o Micaels reaktioner när Nicole berättade om Casper. :)

Ha det bäst.

Kram från Söderhamn

2012-02-14 @ 21:51:58
Postat av: -Santsu-

Hyvää ystävänpäivää!!

Voi Nukkea! Mutta onhan Nukke kaunis kuin mikä... Varmaan tulee Andresille hommia kun Nukke on vähän vanhempi :):)

2012-02-14 @ 22:00:22
Postat av: Karolina Nordling

Love you!

2012-02-14 @ 22:42:48
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Nathalie

Åh va gulligt=)Så söt som hon är så kommer hon få många fler kort.



Hoppas du känner dig bättre i ryggen nu.

Kram kram



2012-02-15 @ 21:02:09
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Annett

Jag hade gärna velat höra deras reaktioner när de dividerade om Casper och Nicole....haha, jag hade nog oxå garvat rejält;-)

Casper var så stolt över sitt kort han gjort till Nicole. Det var viktigt att hon skulle få det!

Hoppas du känner dig bättre i ryggen! Jag vet annars en grymt bra kiropraktor som hjälpt mig. Hon är toppen!

2012-02-18 @ 09:25:47
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback