Hahaha...

Ett medelålders par från norra USA längtade en kall vinter till värmen och bestämde sig för att åka ner till Florida och bo på hotellet där de tillbringade bröllopsnatten tjugo år tidigare.

Mannen hade en längre ledighet och åkte därför ner en dag i förväg. När han checkade in upptäckte han att hotellrummet hade en dator och beslutade sig för att skicka ett mejl till hustrun. Han missade dock en bokstav i namnet. Mejlet hamnade hos en prästänka i Houston, som just hade kommit hem från makens begravning och skulle kolla om det kommit e-post med kondoleanser från släkt och vänner.

Sonen fann henne avsvimmad vid datorn och läste på skärmen: Till: Min älskade hustru! Rubrik: Jag har kommit fram! Jag vet att du är förvånad över att höra ifrån mig. De har datorer här numera och man tillåts skicka mejl till sina nära och kära. Jag har just checkat in. Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. PS. Det är verkligen hett här nere! DS.


Kommentarer
Postat av: Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

Hahahahaha herregud så jag skrattat..

Stackars människa jag hade ju dött..



Har du lust att meila den texten till mig så slipper jag skriva ner allt,det gick inte att kopiera från din blogg..



Mvh camilla

2012-02-09 @ 09:29:15
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: -Santsu-

Hahhaaaa..... Tosi hyvä.... Kyll mä olisin kans vastaavassa tilanteessa päästänyt ainakin paniikki pissat housuun.... Hahahah!!!



Joko teillä pojat voi paremmin? Meillä riehuu joku aivan kamala pöpö. Ensin oli vanhin tyttö kovassa kuumeessa ja nyt olen minä,toinen kaksosista ja nuorempi tyttö. Tää on jotain aivan kamalaa....huhuh! Mullakin jopa 39 astetta kuumetta,huhu!!

2012-02-09 @ 11:17:33
Postat av: Karolina Nordling

Haha...;)

2012-02-09 @ 14:06:26
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: mummu

Krya på dig santsu,mullakin on niin kova yskä että meinaa tulla keuhkot pihalle,mutta kyllä se tästä.Voi hyvin.

2012-02-09 @ 19:52:03
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback