God morgon måndag!



Den här spänningen tar livet av mig snart, igår, efter att jag skrivit att det är 1 vecka kvar till Joel & Jessicas BF, så skickade jag sms till honom, och fick svaret att det har nu börjat hända grejer!!

Så dom åkte till Huddinge igår eftersom Jessis vatten har börjat gå, så om ingenting händer självmant så sätts hon igång imorgon! WoHoo!!!

Nu sitter jag här vid datan en stund, har dammsugit (Danilo släpade fram den), tvättat tvätt, lekt i barnens rum och ringt några viktiga samtal. Bla till St:Eriks ögonklinik och bokat tid till Vanessa på skelningsmottagningen.
Vi skickades ju dit för nån månad sen, men var tvungen att avboka, så jag har inte ringt efter ny tid, förräns nu då. Vanessa skelar ju lite ibland. Ibland ingenting, men mest kommer det när hon är trött.
Lika bra att dom kollar upp det.

Barnen mår mycket bättre nu, nu är det bara den där jäkla envisa snuvan kvar!!!
Hur mycket kan man snora egentligen??

Nähä, nu tjatar grabbarna på att dom vill lyssna på "Rölli"...
Dags för dagens medicinering också!

Chaooo


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Lycka till Jopo & Jessica!

2012-02-13 @ 12:38:36
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback