STARTKLAR!

Idag var vi på MVC, Andres hann följa med mig och barnen var på förskola. - -

-Blodtryck och järnvärdet var bra, men blodsockret var lågt, precis som sist. Hon sa att det berodde på att jag inte fått i mig tillräckligt med näring, och jag sa att jag kräks ju upp allt på förmiddagarna... Blääh. Jag försöker därför äta ännu bättre och näringsrikt på eftermiddagarna, när det känns lite bättre. Samt en massa frukter där emellan.
Upp i vikt har jag ändå gått, trots kräkningarna varenda eviga dag-nu stod vågen på 60,3 kg och vid inskrivningen vägde jag 49 kg. = ca. 11 kg hittils!

Vi fick lyssna på hjärtljuden och det togs SF-mått på magen, kommer dock inte ihåg vad det visade...?

OCH det bästa av allt? -Bebis är FIXERAD och startklar!!! :-D
Jippiiii!

Efter besöket där åkte vi till Nacka för att kika lite julklappar, och så passade vi på att äta thai-buffe till lunch. Hur underbart som helst att sitta och äta i lugn och ro! Slippa stressa och tänka på att man måste äta snabbt, hjälpa någon, ta upp bestick och bli klar snabbt innan barnen blir otåliga. Bara att kunna sitta och faktiskt föra en diskussion med sin man vid matbordet utan avbrott var väl behövligt.

Blir tyvärr inga bilder från Lucia-firandet och allt annat jag knäppt kort på idag heller, jag ligger i badet nu med färg i håret. Det var dags.

Kraaam! //Satu


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej på dej! Jätte mysig blogg, kommer definitivt följa med dej mera :) Gud så mysigt med en till bebis. Har själv 8 men det blir nig en 9 kanske inte nu men sen :) hoppas allt går bra för dej nu. Sköt om dej och ha en mysig jul. Kram Anna

2012-12-14 @ 22:07:04
Postat av: Karolina

Startklar! Va bra för imorn är de den 15/12!

2012-12-14 @ 22:33:12
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Liz

Startklar?!! Ok, da far val lillan satta lite fart nu da, sa att hon hinner komma pa "mitt" datum!! :)
Skont att hora att allt var bra hos MVC. Jatteskont ocksa med egentid bara ni tva, mycket valbehovligt ibland eller hur..Kram

Postat av: Maria

Hej och förlåt. Det ärf1aggn jag är inne på din blogg och det via mobilen. Vad fina barn ni har. Är det så att ni har två tvillingpar och en till bebis på g?

2012-12-15 @ 00:21:24
URL: http://www.marai.blogg.se
Postat av: Emelie - Mamma till Dewin, Wilton & Alwida

Skulle du bli igångsatt med bebisen eller skulle hon få komma ut av sig själv? Har inte varit här inne på länge så minns inte riktigt! =)
Kramar

2012-12-15 @ 09:13:56
URL: http://elwiz.blogg.se
Postat av: Emelie - Mamma till Dewin, Wilton & Alwida

Åh vad spännande, hoppas hon får komma innan jul isåfall! =)
Det är bara bra med oss här nu efter alla förkylningar och maginfluensor! Hoppas vi får vara friska över jul och nyår iallafall. Hur är det med er alla då? =) Kramar

2012-12-15 @ 09:21:46
URL: http://elwiz.blogg.se
Postat av: Sotnosen!

Vad spännande! Bebis innan jul då kanske ;-)

2012-12-15 @ 11:08:06
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback