Filmtips till hela familjen

Förra året kom denna härliga julfilm ut som vi hyrde, jag lovar att "vi" tittade på den varje dag i en veckas tid tills det var dags att lämna in den. Naturligtvis köpte vi den hem sen också...

Igår tittade vi på den igen och nu satt t om grabbarna som små ljus och tittade på den. Det här är en film för hela familjen som verkligen ger äkta julkänsla.
Om ni inte har sett den ännu, så gör det! - Tomte Tass heter den.

(Ni som sett den, gillade ni den?)

Nu ska jag ta ett bad innan sängen kallar, imorgonbitti ska jag följa med Andres till läkaren så vi får äntligen veta vad det är som spökar i hans mage...


Kommentarer
Postat av: anna

hej!
vad roligt att se att fler har och kollar på den!
min tjejer fick den förra året och dom älskar den!!
har kommit ut en två precis som de kommer få i sin paketkalender snart ;)!

2012-12-02 @ 21:17:17
Postat av: Ted's mamma

Den ska jag nog försöka få tag på å se :)
Älskar jul filmer!

2012-12-02 @ 21:44:17
URL: http://LiiiindhAa.blogg.se
Postat av: Liz

Hej Satu,
mina barn alskar Santa Paws och sedan forra julen har vi sett den minst en gang i veckan..:) Isabella sjunger med i sangerna och kan repliker, sa roligt att se. Den ar verkligen jattesot. Det har ju kommit ut Santa Paws 2 som mina ska fa i Nicolaus paket. Den ser vi fram emot. Reklamen har gatt varm har pa TV'n, sa dom har tjatat, mamma det finns en ny!! Dessutom vet jag inte om ni har sett, men det finns ju en film om ett gang golden retriver valpar, dom ar ocksa jattesota. Dar finns det ocksa en av filmerna som heter Santa Buddies, dar dom hjalper Tomten ifran Santa Paws, ocksa jattesot. Gillar dina barn Santa Paws sa kommer den filmen ocksa vara poppis!! :)
Kram och det ar sa spannande att kika in hos dig nufortiden, tank om det hant nagot...:)

Postat av: tyglina

Tack för tipset... ska hyra den nästa gång :)

2012-12-03 @ 20:57:17
Postat av: Anna Ranvide

vi köpte både ettan och tvåan precis och det var verkligen mysiga filmer men sen gillar vi ju Buddiesarna också och det är skaparna av Buddiesarna som gjort santa paws. Så ett tips om barnen gillar denna juliga variant så finns det massor med andra varianter av Buddiesar men dom handlar främst om hundarna. :D

2012-12-08 @ 09:20:17
URL: http://pinkmum.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej!
Komiskt att du skrev om den filmen!
Såg trailer på den igår och blev så sugen på att se den! Men fick liksom inte med titeln =)
Så TACK för infon!
Fantastisk blogg förresten och dina barn är mäkta vackra!!!

2012-12-08 @ 15:10:06
Postat av: Sandra P

Oh jag älskar den där filmen den är så himla bra :D

2012-12-08 @ 21:14:12
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback