Besök <3

Idag kom också moster Karolina och gosade med lill-sessan, hon hade med sig världens gulligaste body med tillhörande mössa till Olivia (ni vet ju att vi/jag är helt tokiga i Mimmi & Musse & gänget kläder/saker?) Såå söt! Hon behöver bara växa lite mer så passar dom perfekt! (Bild nedan)

Och lite senare kom även Abuela och Abuelo på besök. :-)
Olivia fick presenter igen, ursöta kläder! Speciellt de tuffa "jeans" tightsen med volanger i bak älskade jag! Och Andres fick sina favvo choklader <---- som barnen åt upp. Ja, nästan allt iaf.

Under hela tiden sov lill-skruttan och vaknade när allihopa hade gått hem.
Nu är det bara hon och jag, vi får se om hon vill sova i sin egen säng här bredvid min denna natt, så att jag äntligen får sova PÅ MAGE, eller om det blir som förra natten då hon bara ville ligga nära och snutta. Så fort jag la ifrån mig henne så blev hon ledsen... Hon är ju så go, så jag myser mer än gärna med henne :-)




Kommentarer
Postat av: Helen-mamma till L&E

Himla mysig blogg. Fastnat fast jag bara följt ca två veckor. Men hur stor var Olivia, eller har jag missat att du skrivit det? Tänkte eftersom hon var född lite förtidigt. :) önskar en trevlig helg och jul!

2012-12-20 @ 22:44:54
URL: http://helenm.blogg.se
Postat av: Helena H

Vilken fin bild på dig o Olivia. :)
Hoppas du mår bra nu och passar på att vila tills du ska hem.
Skönt att ni kan slappna av nu över jul, och slippa oron för att behöva åka in till BB mitt i julfirandet.
Och vilken cool body o mössa! Har Karo köpt den i USA?
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2012-12-21 @ 00:25:50
Postat av: Karolina

❤Jätte gosig!❤

2012-12-21 @ 06:18:39
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Madeleine

vilka fina bilder!

kramiz madde

2012-12-21 @ 10:24:20
URL: http://madeleine82.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback