1:a December 2012 !

God morgon lördag!
Och så har vi kommit till årets sista månad redan. Kan det här vara månaden då vi får träffa våran lilla prinsessa?

Om nån timme ska vi lämna av kidsen hos Mummu och Puua, och sen lovade Andres köra mig till Länna där jag ska köpa en julklapp till honom :)

På dagens schema står det också JULPYNT så det ska vi göra. Får se hur vi ska ta in oss i källaren där alla våra julgrejer är, på något vis har man bara slängt in grejer på första bästa lediga plats där inne... Såsom barnens cyklar, Danos spjälsäng, tvilling matstolen osv osv- naturligtvis ligger julgrejerna längst in...

Nu håller tjejerna på att rota i sina byråer efter klänningar, dom vill vara fina när tomtarna kommer, sa dem.
Jag har förklarat och hoppas att dom förstår att det är prydnads tomtarna och inte den riktiga tomten som vi tar fram...??

Själv mår jag helt ok denna morgon. Har visserligen sammandragningar, men det är inget nytt. Och vissa stunder även riktigt starkt tryck "neråt" men det kommer och går. Inget jag oroar mig för.

Vad ska ni hitta på idag?
Massor med kramar//Satu


Kommentarer
Postat av: Carro

Mystjejer som vill va fina för tomtarna :-)
Ja, tänk att det redan är december! Idag ligger vi insnöade och myser i soffan, väldigt skönt faktiskt
Ha en bra lördag :-)

2012-12-01 @ 14:39:16
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback