Tisdag

Hej alla där ute!
Lite taskig uppdatering, men jag har verkligen inte haft nån energi. Det har börjat kännas ordentligt när man inte kunnat behålla i sig nånting på 3 dagar.
Fast nu är magen full med god middag, och det bästa är att det finns kvar i magen.
 
Tjejerna har varit på förskolan själva två dagar nu och det har gått jätte bra, dom har varit jätte duktiga.
Igår när jag lämnade dom var Nicole lite sisådär om det hela. Hon undrade varför jag skulle gå.
Jag och grabbarna mötte upp Mummu och åkte till Handen C för att köpa kofta till mig och jag letade igenom varje affär och hittade en jätte fin kofta till slut- på barnavdelningen i KappAhl. Det var såå skön och till ett bra pris! Där kan man fynda! ;-) Jag visar er kort på den imorn :) Köpte även en massa trosor till Nicole, och därefter lunchade vi på Taco baren.
(total waist eftersom jag inte fick behålla det )
 
Imorse när vi lämnade tjejerna på dagis hade dom inte ens tid att komma och ge mig puss och kram...
 
Idag har vi inte gjort något speciellt alls på förmiddagen. Jag har inte haft nån ork, har bara kräkts och vart energilös.
Jag sov när grabbarna sov och kände mig lite piggare efter det.
Efter att ha hämtat tjejerna på dagis (Bessa sa att hon ville stanna lite till) så åkte vi och handla mat och vindbyxor till tjejerna som dom ska ha på dagis. Dom måste ha några överdragsbyxor på sina vanliga när dom ska ut, för att inte ta in en massa sand och grus in på avdelningarna.
 
För övrigt så flyter allting på som vanligt. Imorse vaknade pojkarna snuviga och ögonen var inte så pigga som dom brukar vara. Jag antar att det börjar bli dags för snor-perioderna nu? *suck*
 
Nu ska jag göra barnen klara för sängen, sen ska jag inte göra nånting alls, bara ligga på soffan och ta det lungt.
 
Imorgon ska jag iväg med tjej-ligan (kompisar, inte Nukke & Bessa), vi ska iväg och äta middag och bada bastu. Det var en evighet sen sist och jag ser fram emot det och vill helst vara pigg och kry inför det.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll =)
XOXO / Satu
 



 

Kommentarer
Postat av: Hjördis Pedersen

Hej. det är tråkigt att du spyr så ofta, om du ändrar din kost ät lite men oftare och inga kryddor och stark mat, kanske lite kokt mat i stället, min dotter spydde också, och innan hon gick upp på morgonen så hade hon smörgåsrån och dryck som hon drack och åt innan hon gick upp på morgonen och hon slutade dricka en massa kaffe det var ju hennes favorit, bara ett litet råd, du kan ju alltid testa det, ha en trevlig kväll. kram

2012-08-28 @ 20:30:12
Postat av: Angelica

Nej, man är ju trött så det räcker och blir över när man är gravid :) Vi mår bara bra :) Kram!

2012-08-29 @ 07:23:55
URL: http://flisaflikka.webblogg.se
Postat av: Emma

ja idag är de exakt 4 veckor till Pyret är beräknad.
de har gissats lite olika, men mest pojke känns de som.

Vad tror du jag har i magen?

jag vill vara i mål NU!!!!!
Hur är de med illamåendet??

2012-08-29 @ 08:32:40
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback