Sommaren hälsar på :)

Hello hello!
 
Hur mår ni idag? Tänka sig att det är redan torsdag idag? Denna vecka har gått fort. Nästa vecka börjar tjejerna på dagis, ska bli spännande! Och skönt att komma i nån slags rutin igen. Jag kommer ju att ha grabbarna hemma, men jag kan ju vila när dom sover ;-) Igår var vi i Handen och köpte bya galonbyxor till Nicole. Vanessa har ju dom som Nicole använde några gånger. Herregud, barnen har växt som bara den den senaste tiden! Det ser man på kläderna, speciellt byxorna. Snart dags att gå igenom tjejernas garderober igen, bara jag får en "lugn" stund över.
 
Alldeles strax ska jag få besök, men först tänkte jag försöka hinna med att bjuda er på några bilder från igår. Sommaren bestämde sig för att komma på besök och det var helt underbart väder ute!
Vi spenderade större delen av eftermiddan vid lekparken i "Gropen".
 
 
Sen gick vi till vår gård och lekte ute ytterligare en lång stund innan Andres ropade att det var middags dags, wops...
Vi promenerade i skohen bakom vårt hus och letade efter Röllis koja, och så hittade barnen en massa blåbär och hallon som dom satt och åt där i skogen. Super mysigt, verkligen.
 
Nähe, nu ska jag fixa lite innan besöket.
Ha en fin dag allihopa!
 

Kommentarer
Postat av: Emzi - Mamma till Dewin , Wilton & Alwida

Sv: Alwida vägde 2675 gram och va 45cm lång när hon föddes så hon va inte så liten ändå.
Nu väger hon 5,5kg så man kan inte se att hon är för tidigt född nu inte! :(
Vet ni va det är som gör att du föder för tidigt? Kram

2012-08-16 @ 14:55:52
URL: http://elwiz.blogg.se
Postat av: Helena H

Skönt med riktiga utedagar fulla av lek o skoj. :) Och med era härliga lekplatser o skogar så blir det väl ännu roligare.
Vad modig Nicole är som åker den höga rutchkanan. :)
Ha det bäst.
Kram från Järvsö (Söderhamn)

2012-08-17 @ 00:13:08
Postat av: Madeleine

hur mår du?
fina bilder, härligt vara ute och leka.

ha det bra! kram från madde

2012-08-19 @ 07:33:38
URL: http://madeleine82.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback