Skumbad.

Phew så är denna dag snart slut.
Dagen har bjudit på en hel del trots, egna viljor och en massa kiss-torkande.

Efter att jag lagt barnen, så la jag mig i ett varmt skumbad, och här ligger jag nu.
Har ont i magen, eller, den känns jätte öm. Antar att jag har överansträngt mig idag. Så jag ligger här och njuter av tystnaden och värmen, det här är bland det bästa jag vet. Här i badet skulle jag kunna ligga hur länge som helst, tanka energi, få lyssna på mina egna tankar.
Det behövs efter de långa dagarna ensam med barnen, när man bara ser till deras behov.
Det här är min tid för mig själv.

Naturligtvis så badar jag inte ensam.... (nänänä, inga såna tankar nu)
Jag har min Skotte här också. (wow, det lät ju MYCKET bättre)
Jag menade faktiskt min choklad!

Nu ska jag bada klart, och sen ska jag kolla vad Andres har för sig. Säkert OS..?

Natti natti!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback