Klappjakt och mystiskt paket

Hej fredag!
Allihopa vaknade på strålande humör idag, underbart!
Och hela lilla ligan sov hela natten lång också, den här gången blev jag väckt av åskan och blixtarna vid 5 på morgonen. Jäklar vad det lät! Gick ut på balkongen, det blixtrade till och åskade samtidigt, så nära var det.
Jag trodde att barnen skulle vakna av det, men icke, som tur är.
 
På schemat idag stod det present shopping till Felicia som fyller 10 år idag.
Jag och alla barnen badade, åt frukost, klädde på oss, fixade håret, borstade gaddarna och åkte till Handen.
Det gick hur bra som helst, alla har varit jätte snälla och duktiga. Många blickar har dom dragit på sig idag och flera stycken har stannat och frågat om dom är fyrlingar (?) och om alla är mina...
 
Vi fick t om special behandling inne på Lindex och fick åka personalhiss ner till barnavdelningen.
Va konstigt egentligen att i alla affärer är barnavdelningen på nedreplan? Eller övre plan, men aldrig på etreplan om det är 2 våningar...
Och denna Lindex som inte ens har nån hiss för kunder, undrar hur dom hade tänkt att folk med rullstol ska kunna handla där? Vi var precis på väg nerför rulltrappan när två jätte gulliga kvinnor sa att vi kan åka deras personalhiss. Kändes lite som att gå under jorden innan vi kom ner till barnavdelningen. Hon sa att jag ska säga till när vi ska upp igen, så ska dom fixa hissen, men jag struntrade i att säga till, det gick hur bra som helst ändå.
Alla tyckte att barnen skötte sig exemplariskt och var så snälla och duktiga, fast dom är så små ännu. (tjejerna)
Jepp, men ni skulle ha varit med om gårdagen, tänkte jag....
 
När vi hade hittat paket till Fellu så tog vi en kisspaus och lunchade på McDonalds och tog bussen hem igen.
 
Oj va Vanessa vuxit om sin syster? =)
 
Våran söta virvelvind!
 
Två bilder från Puuas kalas i tisdags :-)
 
Det bästa var att han hade en stoooor påse med ärtor!
Behöver jag säga mer än att jag hade gaaanska så ont i magen på kvällen...?
(Anna skickade en bild på det till mig, men min mob gick ju som sagt sönder.....)
 
 Nu sover grabbarna och tjejerna ville se på Snövit.
Sen ska vi på Felicias kalas. Men innan vi går dit måste vi förbi lill-Ica och hämta ut nån mystisk paket som jag fick ett avi om att jag ska hämta. Vet inte alls vad det kan vara för nånting, för jag har inte beställt något.
Ganska spännande... Hmm...
I´ll let you know!
 

Kommentarer
Postat av: Titti

Hej. Hoppas det är bra med dig, bebis & din familj. Trevlig helg. Kram

2012-08-04 @ 10:45:10
URL: http://dumlefluff.blogspot.se
Postat av: Tanna

Det är faktiskt lite konstigt att dom har barnavdelningen där nere. Jag ogillar att åka rulltrappor med vagnen, men gör det iaf....
Hoppas ni mår bra ! Kram

2012-08-05 @ 13:57:10
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Caroline

Så söta bilder, som alltid :)

Får jag fråga dig vad du gör annars? Jobbar du, pluggar eller vad gjorde du innan mammaledigheten?
Kram!

2012-08-05 @ 19:28:23
URL: http://carr0n.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback