Blev inte som jag tänkt mig

Denna dag blev inte sim tänkt. Det var meningen att jag skulle till Handen C och köpa en kofta till mig själv, men istället ligger jag under en filt här hemma och mår som en påse skit ungefär. Jag har kräkts 4 gånger och blir helt yr och svettas floder bara jag går runt lägenheten en varv.. Dessa armband hjälper inte så värst. Eller så kanske jag skulle må ännu sämre utan dom?
Ni gulliga läsare har tipsat om Postafen och har skrivit bara bra om det, kanske värt att testa om det här inte ger med sig.

Andres tog med sig pojkarna till Solna för att hälsa på hos Diego, Shabnam och lille Robin. Samtidigt lämnade han en cykel till Diego och jag skickade med en påse med kläder till Robin.

Vanessa och Nicole är med Mummu och Puua, dom ska nämligen hämta hem en ny tillskott till familjen. (hem till Mummu & Puua) Vad det blir för nån ska ni få se bild på senare.. ;-)

Nu ska jag vila. Ska försöka få i mig lite dricka iaf och hoppas på det bästa. Bara lill prinsessan i magen mår bra så klarar jag av allting. Huvudsaken är att hon mår bra! <3

Skickar med en bild på grabbarna när dom skulle iväg.

P.S Det är höst utanför vårt fönster.


Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Usch stackars, krya på dig!
Kram!

2012-08-26 @ 16:58:10
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

ursch din stackare!
jag fick postafen som tips av min BM när ja va gravid me vincent men dom funka inte alls för mig illamåendet dämpades väl lite ytterst lite men istället blev jag yr (som är en biverkning) och jätte trött :(
men hoppas dom funkar bättre för dej! annars ska din BM kunna skriva ut på recept starkare tabletter som hjälper dig, min kompis fick de från sin BM för hon mådde oxå dåligt precis som du gör
Kramis

2012-08-26 @ 17:03:31
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Madeleine - om livet i the OC

Ush va jobbigt :( Hoppas att det går över snart.

2012-08-26 @ 19:07:50
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: Lisa mamma till Moa och bebis i magen

Usch vad jobbigt för dig :(
Denna graviditet har jag mått sjukt illa men det har aldrig kommit upp som tur är men nu börjar det ha gett med sig lite och jag är gravid i vecka 19. Jag provade Postafen men jag mådde mycket mer illa med dem konstigt nog, och seabandsen funkade inte alls heller... Hoppas det fungerar för dig för det är hemskt att må så där!

2012-08-26 @ 20:20:26
Postat av: Isabell

Postafen blir man satans trött av det finns ett recept belagt som är mycket bättre som man inte blir trött av jag grejade inte att ta hand om barn och äta postfen somnade ståendes när jag bytte blöja. Kräktes 20 ggr / dygn i 20 v.

2012-08-26 @ 20:27:10
Postat av: Helena H

Om du mått så dåligt så länge som du mått nu borde du kanske kolla så du inte börjar bli uttorkad...och din barnmorska borde ju gett di massa olika att testa mot illamåendet o kräkningarna.
Något borde ju hjälpa lite iaf....
Håller tummarna för att du slipper kräkningarna snart iaf.
Kram från Söderhamn

2012-08-26 @ 21:48:06
Postat av: ellie

Lergigan kan du be att få utskrivet,funkade rätt ok..Hoppas illamåendet ger med sig snart,det är allt bra tur att man får en så fin,underbar liten varelse som belöning i slutändan, för all den tid man mått dåligt...

2012-08-26 @ 22:39:20
Postat av: Angelica

Postafen hjälpte inte alls på mig tyvärr :( Så jag fick andra tabletter utskrivna av läkare under båda mina graviditeter. Var inte rädd att söka hjälp hos doktorn om det inte blir bättre. Finns lergigan, men den kan man också bli jätte trött av, jag sov typ hela dagen då :( Men då fick jag lergigan comp och den var mycket bättre, blev pigg eftersom den innehöll koffien :) Hoppas du mår bättre snart, det är inte alls roligt att må så illa. Lider med dig <3 kramar!

2012-08-27 @ 07:29:17
URL: http://flisaflikka.webblogg.se
Postat av: Lina

Måste bara skriva att när jag hade mått illa i 14 veckor så bad min barnmorska mig att prova Omeprazol. Så jag köpte receptfria kapslar på apoteket och illamåendet försvann efter nån dag :)Fick ta en varje morgon innan frukost hela graviditeten, med dom så slapp jag även halsbränna :)Kan ju vara idé att prova kanske? Men om det fungerar så skulle jag be att få på recept för det blir betydligt billigare :)

2012-08-29 @ 10:33:13
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback