Bästa salladen!

Wihooo- Andres har styrt ihop min absolut favorita sallad åt oss!!!
Den är så god att jag själv skulle kunna äta upp hela skålen!

Testa den själva får ni se:

Sallad, purjolök, selleri, räkor, vitlök, crabfish, salt och citron. Och vitlöksbröd till! Namm....

Barnen ska äta ris och fiskpinnar istället.

Nu sitter jag här med färg i håret, vill bli av med min fula utväxt och ville inte "störa" min privata frisörska Karo med det, hon har så mycket annat nu :-)
Hoppas det här blir bra bara!?

(P.S Svar på kommentarer kommer senare)


Kommentarer
Postat av: Helena H

Ser riktigt gott ut! :)
Har ni testat pommes frites till fiskpinnar? Det älskar jag, gör det ofta hemma. Och så gurk- och morotsstavar till som doppas i salt. Onyttigt med saltet kanske,men sååå gott! :)
Kram från Söderhamn

2012-08-19 @ 23:56:55
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback