Babymys!

Jag har förflyttat mig till sängen, resten av familjen sover.
Nu när jag la mig ner började bebisen i magen röra sig och sparka JÄTTE mycket! :-D

Har aldrig känt det såhär hårt och tydligt, man kan t om känna det UTANPÅ magen och det syns när hon sparkas, hela magen hoppar upp!

Finns det någon härligare känsla än att känna ett liv i sig som gör sig påmind?
All oro suddas bort när man känner hur hon sparkas och kör breake-dance där inne, älskar det!

Jag var så glad att jag tänkte väcka Andres (som somnade mitt under filmen) men det är nog bättre att han får sova ut...

Nu ska jag njuta av att känna min lilla baby som jag längtar så mycket efter, och sen ska jag göra som resten av familjen- sova!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Åhh såmysigt!! Blir riktigt avis :-)
Svarat dig i min blogg. Kram och ha en fortsatt trevlig helg ❤

2012-08-26 @ 07:57:48
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback