Dagen då veckan tar slut + bilder från tjejkvällen

Då börjar denna vecka lida mot sitt slut. Vi fick bara en hel dag lediga alla tillsammans denna vecka, det var igår. Andres var tvungen att åka och jobba idag...

Vad står på schemat idag? Jo, Neas 3-årskalas!
Vi har ätit lunch nu och jag har lagt grabbarna Bus, men dom i sin vanlig ordning ligger och snackar i sängen fortfarande ... Vore ju bra om dom hann sova innan det är dags att åka?
Vanessa & Nicole ligger och tittar på Törnrosa i min säng och käkar morötter...
Själv har jag slagit in Neas presenter (varför glömmer jag ALLTID köpa kort??!).
Kalas kläderna ligger framme och väntar. 

Å faaaan.... Gick prrecis in till Danilo som låg och sjöng alldeles för högljudd för sig själv där inne i rummet och märkte att han har värsta bitmärket på kinden!
Han kom ut gråtandes från Vanessas rum innan lunch, och då kutade Bessa och gömde sig, då såg jag att han var röd på kinden, men nu har märket tydligt kommit fram. Blir så arg när dom bits, det är inte okej!
Jag som tyckte att Vanessa lugnat ner sig med det, men....!!!!
Danilo och Jonathan bits också ibland fortfarande. Dom har lugnat ner sig mycket med det, nu låter dom sitt eget spott rinna ner istället, samtidigt som dom rynkar på ögonbrynen och och ittar runt med ögonen- på det viset visar dom att dom är arga.
Mamma sa att jag var likadan när jag var liten... not cool.

Glömde bilderna från tjejkvällen! Vi träffades på O´Learys för lite "girl-talk" och så planerade tjej-ligan även några framtida resor tillsammans... See you when u get back! ;)
Jag är så glad att jag har så fina vänner vid min sida. Vi kan prata om precis allting (eller hur var det tjejer?) Hahaha.. Tack för att NI finns!

Bästa svägerskan och finaste syster!

Kicki & jag :)
(haha, va hände med mitt hår!?)
20120421-003405.jpg
Tini & Tiina


Det är skojigt det här egentligen- Alla vi tjejers pojkvänner/män har sitt eget grabb-gäng och umgås med varandra, och så även allas våra barn. Nästan som one big happy family? Hihih...=)
Alla har känt varandra sen låååång tid tillbaka. Jag tycker att det är mysigt att man håller kvar sina vänner:)

Idag är det Tiina och Jarmos dotter Nea som fyller år.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

2012-04-22 @ 18:38:54
URL: http://ensida
Postat av: Charlotte

Hej! Kul att du kikade in på min sida och tack för gratulationen :)



Tycker att din blogg är riktigt mysig och guu vilka söta små barn du har!



Hoppas du haft en bra helg.

2012-04-22 @ 18:41:43
URL: http://ensidaomallt.se/Charlotte
Postat av: Vår väg till en kotte

Hej!

Kikar tillbaka och säger hej :)

Fina barn! Hoppas allt är bra med er!

/ M

2012-04-22 @ 19:55:28
URL: http://varvagtillenkotte.blogspot.com
Postat av: Karolina Nordling

Pusu beso

2012-04-23 @ 06:37:53
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback