Omtänksamt SMS & o.s.a datum

Todeloo =)!
A moment by my self, eller näsan iaf, Vanessa sitter vid bordet mitt emot mig och pratar på som en papegoja med leran som hon försöker baka med. Grabbarna ligger och sover, det tog ett tag, för dom ville inte lägga sig när Puua var här. Nicole är på dagis och ska hämtas hem om en timme. Det tråkiga med dessa tider är ju att jag alltid måste väcka grabbarna för att gå till dagis och hämta Nukke... :/

Jag har hunnit med ganska mycket även denna förmiddag. Fixat gardiner (bytt längdernas plats bara), dammsugit upp lunchen, plockat bort leksaker och torkat rent bord, diskat, tvättat och även vart nere i förrådet med Danilo och hämtat upp två stora kartonger- ett med biilder och ett med minnen. Känns säkrare att ha dom här hemma...
Synd att vi inte har nån scannare längre, annars hade jag kunnat bjuda på en massa massa gamla bilder!
Tänkte sätta mig ner och titta igenom dom idag/ikväll.

Igår fick jag ett jätte gulligt sms av en trogen bloggläsare som frågade efter våran adress, hon ville skicka present till grabbarna som fyller 2 år nu på söndag!
Hello???
Hur gulligt är inte det?? Bara själva tanken att hon faktiskt tänkt på oss!
Jag lovar att det värmde. Jag skrev tillbaka att hon behöver absolut inte köpa nånting alls.
Det värmer ändå att vi funnits i dina tankar, även utanför "bloggen" :)

Dagarna mot deras 2-årsdag kryper allt närmre... Jag och Andres måste ut på present jakt snart...
Idag är sista anmälningsdagen till kalaset... åhh varför är vissa så dåliga på att o.s.a?
Behöver ju veta sånt så att man vet hur många som kommer så att man kan planera inköpen...
Ska kolla med Andres om nån svarat till honom ang. kalaset? Fast han har ingen koll på listan, men, men...

Hur brukar ni göra med kalat och o.s.a datum??
Behöver man jaga folk igen och fråga om dom tänkt komma eller inte?
Fast dom har ju denna dag på sig, imorgon ska det inhandlas kalasgrejer! =)


Kommentarer
Postat av: Helena H

Vi har bara bjudit närmaste släktingar som t ex farmor/farfar, mormor, och några till plus Linneas närmsta vänner. Brukar inte bli så många. Då säger vi vilken dat o tid det är kalasfika, så får de komma om de vill o kan. Inget avancerat eftersom det inte är så många.

Angående att tänka på er utanför bloggen så gör jag det när jag går på leksaksaffärer eller kollar på barnkläder.Det blir ungefär som att kolla åt ens syskons,släktings eller väns barn... :)

Ha det bäst.

Kram från Söderhamn

2012-04-03 @ 23:51:54
Postat av: Helena H

Låter som värsta "stalkern", förföljaren ju i meningen ovanför....hoppas ni inte tar mig för en sån. :)

2012-04-04 @ 14:31:32
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback