GLAD PÅSK KÄRRING!



För flera år sedan, innan jag hade egna barn så gick jag med Anna & Karo runt med Emma och Felicia (då i Nicoles ålder) ut när dom var påskkärringar.
Dom hade fått förklarat för sig att nu är dom påslkärringar, så dom ska plinga påå hos folk, ge kort som dom själva ritat och säga glad påsk. Och det viktigaste var ju att dom kanske skulle få godis då...

Jag, Karo och Anna gömde oss vid porten och flickorna gick iväg och plingade på nåns dörr. När denne öPpnade så sa dom båda två, högt och modfyllt:
-GLAD PÅSK KÄRRING!

Gissa om vi höll på och skratta på oss??

Lånade en bild från syrrans blogg (www.karolinanordling.com) när Felicia och Emma var små påskkärringar!

20120405-223558.jpg
Och bild från igår...
20120405-222354.jpg



Kommentarer
Postat av: Helena H

Underbara bilder på tjejerna. :)



Kollade sedan på den tecknade bilden under fotona, med tuppen o hönan...Haha.. Skrattade länge för mig själv. :) En liten babyelefant... ser hönan o elefanten framför mig...hihi.

2012-04-06 @ 20:23:09
Postat av: Madeleine

vilka fina påskkärringar!



ha en bra dag!

kram

2012-04-08 @ 07:48:55
URL: http://madeleine82.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback