Fika med knähunden

Förra söndan var vi på besök hos Puuas bror Hasse i Tallkrogen, där även Puuas andra bror, Nisse var på besök från Finland. Glömde sätta in bilder, vet att några har frågat ;)

Hasse, Jonathan, Puua och Nicole


Dom satt och gömde sig för denna hund:
Det är nån slags pitbull, men själv tror hunden att det är en knähund.
Så fort jag satte mig på golvet så kom den, backade på mig och satte sig på mitt knä. Hahah...
Farbror Nisse fångade Nicole

Vi blev bjudna på kaffe/läsk, paj och glass! Tack!!!

Efter ett tag vand sig barnen vid hunden och ville klappa henne hela tiden, dom tyckte det var jätte spännande!
(ni ser vad jag menade med knähund)

Danilo var väldigt intreserad över även Hasses mobil, och faktiskt så lärde han vart några häftiga grejer fanns, som inte ens Hasse visste!

Tuffingarna!

Frugorna i vardgasrummet :)


Tack för fikat!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback