Dagen efter....


Hej alla kära läsare, gamla och nya!
Kikade i statistiken precis och ser att jag fått nya läsare, va ROLIGT!!!
Välkomna!

Hur mår ni? Har ni haft en bra påsk?
Kah känner mig helt virrig med veckodagarna, känns som att det är söndag idag?
Hur som.

Det är dagen efter kalaset och man kan äntligen pusta ut.
Det har vart så mycket att tänka på och det känns skönt att den dagen är avklarat... nu är det "bara" Nicoles tur nästa månad, och Vanessas månaden efter henne... Kanske vi slår ihop deras kalas, som förra året, det har vi inte hunnit planera in än.

Igår när Mummu gick hem från kalaset blev Nicole jätte ledsen och otröstlig. Hon var supertrött och ville ha sin Mummu. Mummu lovade att hon fick komma hem till dem idag, så det var det första hon sa när jag vaknade (hon satt redan i min säng när jag vaknade) "Oh my god mamma, jag har glömt ringa till Mummu!!!"
Några timmar efter kom Mummu och hämtade flickorna, och jag och Andres storstädade hemma.
Jag dammsög, Andres skurade alla golven efter gårdagens kladdfest. Jag bytte lakan, vädrade, tvättade, diskade, och den där jäkla rya mattan i vardagsrummet då, vi höll på att piska den i en evighet och det bara fortsatte komma skit! Allt fastnar djupt, och trots att man dammsuger den varje dag så har man tydligen inte fått med sig allt... Danilo och Jonathan lekte med sina nya leksaker och sina cyklar och bilar. Dom ville leka på balkongen också, men dom får inte vara där utan tillsyn, för dom "öppnar" (hur säger man??) inglasningen och klättarr upp på stolen och vinkar hej till Mummu som dom tror sig gömma i skogen vareviga minut. Jag är rädd att dom faller ner, och det skulle dom säkert göra också, så klättriga som dom är! Och fort går det också, så innan vi har hittat en lösning på det där så får dom bara vara där när vi är med.

Mina sötaste prinsessor!

Haha, denna posé är lika rolig varje gång!
Biker girls

Coola nyblivna 2 -åringar!

I väntan på Mummu...


Nu sover alla barnen, känner att jag skulle också vilja gå och lägga mig, är supertrött.
Men först tänker jag ta fram cola med jordgubbar i och grillchips! Yammie!
Få se hur sent Andres kommer hem, om jag orkar med film eller ej... Zzz..

Imorn ska Nicole till dagis, så som hon har längtat.
Nu ska jag slötitta lite på BigBrother, men den är verkligen sämst i år..


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Jo tack det är bara bra med oss och vår påskhelg har varit toppen. Hur har en helg varit? Håller med om att bigbrother är dåligt iår, man kollar liksom bara för att kolla. Kram

2012-04-09 @ 22:31:47
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

här är en ny läsare vinkar. påsken har varit bra förutom att det blev alldeles för mycket onyttigheter :s

2012-04-09 @ 23:31:16
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hahahaa,jag DÖR - som jag skrattade, " oh my god mamma" .. haha,så rolig! Förstår dig gällande balkongen, hoppas ni finner en lösning :) Man vet aldrig och barn kan ju klättra hejvilt och har ibland lite svårt och förstå att det kan sluta illa.. Vi mår bättre allihop, hoppas ni har det fint. Jättefina bilder :)

2012-04-10 @ 10:37:55
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Nina

Jeg har lest lenge men ikke vært flink til å legge igjen spor etter meg.



Ser ut som barna leker så fint sammen:)



Ha en fin kveld.



Pst...jeg spiser også godis etter at barna er lagt;)

2012-04-10 @ 19:32:04
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback