Ankorna

Häromdagen gick vi och hämtade med oss Mummu till ankdammen för att mata ankorna (som jag skrev om förut)
Jag som trodde att vi hade klätt på oss bra höll på att frysa ihjäl!
Hatar det här vädret när man inte vet vad man ska klä på sig, antingen är man för påklädd eller så har man för lite kläder!
Snön (!!!) från igår ligger fortfarande kvar på marken, men idag höll den på att s,älta bort med raketfart när solen kikade fram, och då var det plötsligt jätte varmt ute.

Hur som helst- jag känner mig lite piggare idag *knack, knack, ta i trä*
Det var jätte skönt att Andres tog med sig flickorna för att fiska, det är rena rama semestern att bara ha två barn hemma. En riktigt skön avlastning, måste jag säga. Annars är dom ju med mig 24/7.
Inte för att jag inte älskar det, för det gör jag och att vara med dem är det bästa som finns, men- ibland, bara för en kort stund så är det skönt att ha avlastning. För allas vår skull. Sen kommer dom hem och är så stolta och vill berätta var dom har varit, vad dom har gjort, vad dom har sett, osv.

Jajuste, glömde visst bort mig lite, här kommer bilderna från ankdammen:



(Klippet kommer inom kort)


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

åh, fina familjen :)

2012-04-15 @ 22:32:17
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Emma

2012-04-15 @ 22:35:33
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har några frågor som jag hoppas du kan svara på! :)

När slutar era barn med napp,blöja,välling,sitta i vagn och sova middag?

Kan Nicole (&vanessa) säga R när lärde dem/hon säg det isf? :)

Kram till er!

2012-04-15 @ 22:38:27
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback